  • 1. Data: 2013-08-08 14:18:56
    Temat: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Polecam Fakty TVN dziś o 19:00 (radary policyjne), jutro TVN24 (ale nie
    wiem o której i tez radary policyjne) i chyba też jutro program 3
    Polskiego Radia (fotoradary GID)

    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-08-08 15:08:21
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Polecam Fakty TVN dziś o 19:00 (radary policyjne), jutro TVN24 (ale nie
    > wiem o której i tez radary policyjne) i chyba też jutro program 3
    > Polskiego Radia (fotoradary GID)

    Mówisz o wywiadzie z Emilem?
    Jak dla mnie za mało konkretów, za duzo ogólników.

    Pani rzecznik lekko bezczelna ale widac, ze nauczona mowić konkretniej.

    Szkoda, ze nie zostały pokazane konkretne zapisy tych indtrukcji które sa
    łamane przez strazników, fakt stawiania foto poza terenem zabudowanym przez
    SM oraz cała sprawa p. Emila.

    W sumie SM pokazuje jak mozna sie latwo narazić na smiesznosc, dlatego tym
    bardziej kibicuje koledze bo podejrzewam, ze jego tez zaskoczyło jak SM
    potraktowała go poważnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 3. Data: 2013-08-08 15:32:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 08.08.2013 15:08, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mówisz o wywiadzie z Emilem?

    Mówię o sobie, a nie o Emilu. :)

    > Pani rzecznik lekko bezczelna ale widac, ze nauczona mowić konkretniej.
    A rozmawiałem z Emilem chwilę później i już się nigdy nie zgodzi na taki
    live przez telefon, bo to źle wychodzi.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 4. Data: 2013-08-08 16:07:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, August 8, 2013, 3:32:31 PM, you wrote:

    > Mówię o sobie, a nie o Emilu. :)
    > A rozmawiałem z Emilem chwilę później i już się nigdy nie zgodzi na taki
    > live przez telefon, bo to źle wychodzi.

    Przede wszystkim co ma wspólnego strasz miejska ze Słoikowa z dwoma
    straszakami skrzyżowanymi ze starym fotoradarem w małej wiosce?

    (nie poprawiać, to nie są błędy)
    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-08-08 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przede wszystkim co ma wspólnego strasz miejska ze Słoikowa z dwoma
    > straszakami skrzyżowanymi ze starym fotoradarem w małej wiosce?

    Akurat to dośc celnie Emil wytknął.
    Bardzo dobrze wyszło też to, ze sam w sobie nie proponuje likwidacji SM.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 6. Data: 2013-08-08 19:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mówię o sobie, a nie o Emilu. :)

    A to niestety nie widziałem.
    Bedziesz wrZucał na YT - daj linka.

    > A rozmawiałem z Emilem chwilę później i już się nigdy nie zgodzi na
    > taki live przez telefon, bo to źle wychodzi.

    Początek byłcalkiem niezły, była uwaga o źle używanych fotoradach
    (niezgodnie z instrukcją) ale potem niestety bła woda, woda, woda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 7. Data: 2013-08-08 20:45:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 08.08.2013 19:00, Budzik pisze:
    > A to niestety nie widziałem.
    > Bedziesz wrZucał na YT - daj linka.

    https://www.youtube.com/watch?v=LH3-X-Yxx2U

    Proszę bardzo

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 8. Data: 2013-08-08 23:14:24
    Temat: Fakty TVN - slepy radar
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 08.08.2013 14:18, anacron pisze:
    > Polecam Fakty TVN dziś o 19:00 (radary policyjne), jutro TVN24 (ale nie
    > wiem o której i tez radary policyjne) i chyba też jutro program 3
    > Polskiego Radia (fotoradary GID)

    http://www.wykop.pl/link/1610467/tvn-08-08-2013-fakt
    y-slepy-radar/

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 9. Data: 2013-08-09 09:59:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Aug 2013 17:00:45 +0000 (UTC), Budzik

    > Początek byłcalkiem niezły, była uwaga o źle używanych fotoradach
    > (niezgodnie z instrukcją) ale potem niestety bła woda, woda, woda.

    Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzą jak jeżdżą i wiedzą za co są karani.
    Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z gwałcicielem,
    który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce -- więc łapie się każdej
    obrony.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-08-09 10:20:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 09:59:14 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    > karani. Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z
    > gwałcicielem, który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce -- więc

    nie ma problemu z zapłaceniem mandatu jeśli jest słuszny. Ale jeśli znaki
    są ustawiane bez sensu, a strasz wiejska łamie prawo na potęgę to mam
    prawo z tym walczyć

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?