-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
Date: Mon, 12 Aug 2013 11:36:55 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 100
Message-ID: <kuaac6$g1a$1@node2.news.atman.pl>
References: <ku02bd$rv1$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
<ku06lc$8nb$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
<1t4mnj67nauma$.dlg@myjk.org> <0...@b...poznan.pl>
<ku2gnk$prc$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
<520529e9$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<520544c9$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<52068463$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1376300230 16426 159.253.247.138 (12 Aug 2013 09:37:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Aug 2013 09:37:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501015
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-10 21:35, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał:
(...)
>> Taaaa, dziwnym trafem spora grupa ludzi nie widzi tego co widoczne,
>> a Ty twierdzisz, że na 100% nie wyło tego co niby nie widziałeś.
>>
> O matko.
> Nie rozumiesz, ze znak stał po lewej stronie?
To czemu przyjąłeś mandat? Trzeba było odmówić.
(...)
> Chciałem napisac, ze znak był źle postawiony co policji nie przeszkadzało w
> karaniu kierowców.
> A zgłoszenie braku znaku nic nie pomogło. Znaku nie postawiono, kontrole
> kontynuowano.
Wygląda na to, że nie zgłosiłeś jednak braku znaku tak jak trzeba...
(...)
>>> Przejechałem w zyciu pare kilometrów i odpukać, jakos dawał radę.
>>
>> Trochę może przejechałeś, może dawał radę. Jednak nie wynika z tego,
>> że nagle może stać się wykładnikiem "zdrowego rozsądku" oraz opowieści
>> zgodnych ze stanem faktycznym.
>>
> Z całym szacunkiem - nie chcesz, nie dyskutuj.
> Ale kłamstwo zarzucaj zonce przy niedzielnym obiedzie.
Robisz się nerwowy, niegrzeczny - najwyraźniej brakuje ci
argumentów. Ja znam życie i wiem jakie brednie ludzie opowiadają
nie tylko w necie, ale IRL. Jedni robią pewne rzeczy nieświadomie,
inni celowo. Ludzie bronią się na różne metody i stąd mam duży
dystans do takich opowieści jak twoje.
>>>> No pewnie, przecież ja go dostałeś to się czaili, a nie dokonywali
>>>> normalniej kontroli.
>>>>
>>> Ale wytłumacz mi, co daje kontrola przed znakiem konca terenu
>>> zabudowanego?
>>
>> A co daje kontrola w środku takiego terenu?
>
> ROTFL
> No w srodku to ma byc nizsza predkosc bo jest ruch pieszych, poprzeczny
> itd. Słowem teren zabudowany.
No i znowu mamy próby obrony - nie, nie ma czegoś takiego, co
podpowiada ci twój "zdrowy rozsądek". Teren zabudowany sięga
od znaku do znaku. W sumie to powinno być oczywiste. Idąc tropem
twoich wniosków, to każdy mógłby sobie dowolnie przyjmować
definicję środka terenu zabudowanego oraz prędkości dopuszczalnej
w dowolnie określonym odcinku przed końcem terenu zabudowanego.
>> Masz się stosować do
>> znaków i tyle. Przyśpieszysz sobie po odwołaniu ograniczenia.
>> Robisz to wcześniej - Twój wybór, Twoje ryzyko.
>>
> Potwierdzasz tylko, ze nie chodzi o bezpieczenstwo a tylko o bezmyslnośc.
Nie próbuj mi wmawiać rzeczy, których nie twierdziłem.
> Innymi słowy - jak wszyscy kierowcy zaczną jezdzic w 100% zgodnie zp
> rzepsiami to kierowcy zaczna byc karani za kazde, minimalne najechanie na
> linie ciągłą. W koncu dlaczego nie - linii ciągłej przejezdzac nie wolno,
> chocby na 5 cm. A ze to bez sensu? Kogo to interesuje...
Definicja jazdy w 100% zgodnej z przepisami jest dość zabawna,
ponieważ niemożliwa do zrealizowania, natomiast jazda zgodna z
przepisami interesuje w zasadzie znakomitą większość, ponieważ
pozwala uniknąć wypadków itd. To Twoje przejechanie o 5 cm
ciągłej może się spotkać tak jak niedaleko moich teściów
- jeden ściął zakręt, drugiego wyniosło, spotkali się czołowo.
>> Tym bardziej. Ręczniakami nie trzepią na 10km/h więcej.
>>
> Oczywiscie. Jechałem 25 wiecej. Tylko o czym to świadczy?
> Bali sie ze znak rozjade?
Pewnie się niczego nie bali - dokonywali pomiaru prędkości
w terenie zabudowanym. Nieistotne jest, że nie widziałeś
pieszych, że od znaku miałeś 20 metrów (jak twierdzisz).
Może tam jest uczęszczana ścieżka o której nie wiesz?
>>> Zdrowy rozsadek podpowiada mi, ze jak miejscowosc sie konczy i widze
>>> znak konca miejscowości to mogę spokojnie przyspieszać.
>>> Bo przeciez teren zabudowany sie własnie konczy.
>>
>> Jak widać Twój "zdrowy rozsądek" źle ci podpowiada. Przyśpiesza się
>> za znakiem, a nie przed. Jeżeli robisz to przed, to Twój wolny wybór.
>>
> To co piszesz to jest zgodne z prawem ale nie koniecznie zgodne ze zdrowym
> rozsadkiem.
Jak widać mój "zdrowy rozsądek" ma się lepiej niż Twój. Pewnie dlatego
mnie nigdy nie ustrzelili w takich warunkach :) Swoja drogą bardzo
się przydaje dobra nawigacja, która podaje prędkości na danym
odcinku drogi, granice terenu zabudowanego itd. Nie wierzę, że
z tego nie korzystasz :>
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.13 11:49 Artur Maśląg
- 12.08.13 12:18 J.F.
- 12.08.13 15:47 Budzik
- 12.08.13 15:47 Budzik
- 12.08.13 15:47 Budzik
- 12.08.13 16:36 z
- 12.08.13 17:05 Artur Maśląg
- 12.08.13 17:15 Artur Maśląg
- 12.08.13 17:22 Liwiusz
- 12.08.13 17:30 Artur Maśląg
- 12.08.13 20:17 anacron
- 12.08.13 20:26 Artur Maśląg
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:00 Budzik
- 12.08.13 21:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...