  • Data: 2014-07-31 15:05:52
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" lraren$k74$...@n...news.atman.pl

    > Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
    > Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to złe itd ...

    Akurat potrzebuję co najmniej 2 sprzętów -- tabletu i telefonu.

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki
    > Pentagram 13.000 tel serii monster a wróciło
    > jako nienaprawialnych 150 sztuk. Nie wydaje
    > mi się żeby było to dużo.

    Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
    tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

    Overmax Monster
    16 GB ,,dysk'' 4 GB
    1 GB RAM około 600 MB
    4 rdzenie CPU 2 rdzenie
    chyba 1.5 GHz chyba 1.2 GHz
    2 metry dokładność GPS 5 metrów

    Oba mogą pracować jako telefon komórkowy,
    z tym, że w Overmaxie nie ma przedniego głośnika.
    Oba mają 2 sloty SIM, ale w Overmaxie są one
    takie same, zaś w Monsterze tylko jeden jest
    do 3G. W Overmaxie softem przestawia się 3G.
    (obie karty nie mogą być w 3G w jednej chwili)

    -=-

    Moim zdaniem Overmaxa trudno nazwać słabym od strony parametrów
    i wyposażenia. Monstrualna bateria starcza na 5 godzin pracy z 3G
    i GPSem -- Overmaxa trudno rozładować do końca. Zapewne jest to
    także efektem ciemnego świecenia, ale Monster grzeje się mocno
    także po wyłączeniu ekranu, zaś Overmax jest zimny. Overmax nie
    jest podrapany (mam na myśli ekran) zaś Monster -- jest, choć
    raczej nie szanuje Overmaxa. :)

    Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

    -=-

    Życzyłbym sobie:

    -- szybkiego tabletu rozmiaru 12 cali o bardzo jasnym
    ekranie i braku podziału na ,,pamięć wewnętrzną''
    i ,,nośnik USB''

    -- podobnego telefonu wielkości około 6 cali

    To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
    sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

    Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
    32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
    i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'