  • Data: 2008-04-17 19:52:11
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: Miroslaw Jaworski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2008-04-17 at 21:07 +0200, Marek Dyjor wrote:
    > pamiętacie komórki z tych czasów... :)

    Techniczni mieli w tamtych czasach pagery EasyCalla, na które klienci
    wysyłali requesty serwisowe. Obsługa zgłoszenia wymagała najczęściej
    dostania się do aparatu telefonicznego na drucie.

    Pamiętam walizkowego Centertela ze słuchawką na kablu jednego z kolegów;
    sam załapałem się już na GSM ( Era wystartowała w połowie września '96,
    Plus dwa tygodnie później ) - miałem do dyspozycji relatywnie niewielki
    aparat Nokia 2110.

    --
    Miroslaw "Psyborg" Jaworski
    GCS/IT d- s+:+ a C++$ UBI++++$ P+++$ L- E--- W++(+++)$ N++ o+ K- w-- O-