  • 1. Data: 2008-04-11 17:58:06
    Temat: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Zobaczcie główną stronę http://free.polbox.pl

    Ponieważ Netia zatrudnia obecnie ladminów, którzy nie potrafią nawet
    zadeklarować zestawu znaków, więc pozwolę sobie poprawić krzaczki i
    zacytować to, co rozesłali swoim użytkownikom:

    /----
    Rozwój oraz szerokie zastosowanie internetu stawia coraz wyższe wymagania
    przed firmami oferującymi dostęp do bezpłatnych skrzynek poczty
    elektronicznej.
    W związku z tym, że świadczone Państwu usługi w serwisie free.polbox.pl nie
    spełniają kryteriów funkcjonalności, zmuszeni jesteśmy z dniem 30 kwietnia
    br zamknąć konta poczty elektronicznej w domenie polbox.com.
    Kierując się trendami oraz oczekiwaniami Klientów proponujemy Państwu nowe
    usługi hostingowe Netii:
    - konta e-mail o dużej pojemności, bez limitów transferu i z wysokim
    poziomem zabezpieczeń oraz
    - inne usługi: serwis www, dostęp do bazy MySQL, serwer FTP oraz obsługa
    domen.
    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą usług hostingowych Netii. W
    przypadku ich wyboru mogą Państwo w prosty sposób złożyć zamówienie przez
    internet.
    Jesteśmy przekonani, że usługi Netii spełnią najbardziej wymagające
    potrzeby, ale przede wszystkim zapewnią Państwu komfort korzystania z
    internetu.

    Zespół free.polbox
    \----
    Początek cytowanego tekstu znalazł się później na stronie głównej www,
    zapewne wskutek uwag zwróconych przez użytkowników, że nie wypada odchodzić
    bez pożegnania.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 2. Data: 2008-04-11 18:05:26
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...ooooooorrrg.pl>

    > Ponieważ Netia zatrudnia obecnie ladminów, którzy nie potrafią nawet
    > zadeklarować zestawu znaków, więc pozwolę sobie poprawić krzaczki i
    > zacytować to, co rozesłali swoim użytkownikom:

    Wierz mi - to może nie być takie łatwe jak Ci się zdaje.

    Może Rafał by się wypowiedział dlaczego, ale możliwe jest, że serwer, który
    tą strone generuje to system na którym jeszcze nie było możliwości
    deklarowania zestawu znaków..... free polbox pochodzi o ile pamiętam z 1997
    albo 1998 roku i na pewno od 2000 nic przy nim nie robiono. Nie świadczy to
    wcale źle o Netii za to bardzo dobrze o ekipie dawnego Polboxu (Rafał,
    Tomek - gratulacje), że umieli postawić serwer, który przeżył 10 lat z czego
    przez 8 bez administracji i rozwoju.

    O ile dobrze pamiętam to chyba serwis chodzi jeszcze na Windows NT 4.o i nie
    na platformie Intela tylko na Sunie.

    W.

  • 3. Data: 2008-04-11 18:41:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 11 Apr 2008 20:05:26 +0200, Wojciech Apel
    <w...@p...ooooooorrrg.pl> wrote:

    > O ile dobrze pamiętam to chyba serwis chodzi jeszcze na Windows NT 4.o i nie
    > na platformie Intela tylko na Sunie.

    Absolutnie nic z tych rzeczy. Ostatnia inkarnacja free.polbox to
    IA32 i Linuks (poprzednio DEC Alpha i Digital Unix) i nie jest
    też prawdą, że nikt się do tego nie dotykał. Oczywiście łatwo
    jest się natrząsać z ludzi, którzy tam pracują (to nie do
    Ciebie, ino do Twojego przepiścy), ale prawda, choć inna, jest
    okrutna: na free.polbox nikt tam nie ma czasu.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net

  • 4. Data: 2008-04-11 20:35:15
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Wojciech Apel <w...@p...ooooooorrrg.pl> w artykule
    <news:fto7d7$u7k$1@node1.news.atman.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Może Rafał by się wypowiedział dlaczego, ale możliwe jest, że serwer,
    > który tą strone generuje to system na którym jeszcze nie było możliwości

    Nie portal bez sensu, Rafał nie ma nic do tego.
    Wejdź na stronę główną Polboxu i znajdź stosowną deklarację ogonków w
    kodzie, który przygotowano na łapu-capu.
    Teraz sprawdź to samo na stronie, której nie poprawiałem od kilku lat:
    http://free.polbox.pl/h/harbour/
    Działa?

    Do kompletu mogę podać nagłówki cytowanego maila, adresy popsułem:
    /----
    Date: Wed, 02 Apr 2008 15:36:41 +0200
    From: FreePolbox <webadmin @ polbox.com>
    To: Uzytkownik Free.Polbox <user @ free.polbox.pl>
    Subject: zamknicie serwisu free.polbox.pl
    Szanowni Klienci,
    \----
    Ogonki w temacie wyjadł pewnie automat, zamiast oczekiwanej deklaracji MIME
    w nagłówku jest pierwsza linijka maila, a treść maila była bez łamania
    linii.
    Pełny profesjonalizm. Tak się odchodzi z honorem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 5. Data: 2008-04-11 20:35:41
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> w artykule
    <news:slrnfvvc6c.ea3.rekin@lazarus.wkurw.org> pisze:

> [...]

    > Ciebie, ino do Twojego przepiścy), ale prawda, choć inna, jest
    > okrutna: na free.polbox nikt tam nie ma czasu.

    Nie mam nic do tego, że zamykają Polbox, tylko do stylu, w jakim to robią.
    Poprawne przygotowanie dwóch prostych plików chyba nie powinno zająć wiele
    czasu adminowi.
    Może się natrząsam, może się na niczym nie znam, ale wydaje mi się, że
    tam pracują ludzie, którzy nie mają czasu z powodu własnej niekompetencji.
    Przykłady na to podawałem też na pl.news.admin.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 6. Data: 2008-04-11 21:02:20
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ w...@p...ooooooorrrg.pl ] ...

    : free polbox pochodzi o ile pamiętam z 1997 albo 1998 roku

    "Napisany w perlu w maju 1997, stracony w padzie dysku, odpisany w dwa
    tygodnie w sierpniu 1997 roku. Alias.Polbox 1997-2008. Co by nie mówić,
    jak dziecko." :)

    http://blip.pl/statuses/1447229

    alias był trochę później, free chyba niedługo po denominacji...

    http://blip.pl/statuses/1439535

    : wcale źle o Nesii za to bardzo dobrze o ekipie dawnego Polboxu (Rafał,
    : Tomek - gratulacje), że umieli postawić serwer, który przeżył 10 lat z czego
    : przez 8 bez administracji i rozwoju.

    chyba trochę przesada. polbox już zdaje się dłuuugo nie działał i
    zbierał sam spam. nigdy tam poczty nie miałem, ale w okolicach mordpliku
    się skarżyli...

    --
    :|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

  • 7. Data: 2008-04-11 21:34:52
    Od: jasio <s...@n...com>

    Nie wiem czy to przypadek, ale odwiedzilem strone polbox.com dzis o 16..
    z sentymentu.
    I przecyztalem ten teskt, chcialem zapodac na polipa. Ty o 20 to
    zrobiles "za mnie".. dziwny przypadek!
    Pytanie: czy ta strona juz od dawna tak wyglada?

  • 8. Data: 2008-04-12 08:54:10
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Absolutnie nic z tych rzeczy. Ostatnia inkarnacja free.polbox to
    > IA32 i Linuks (poprzednio DEC Alpha i Digital Unix) i nie jest

    Tak... Alpha DECa ... wiedziałem, że coś nieIntelowskiego.... i dlatego ten
    SUN.

    W.

  • 9. Data: 2008-04-12 11:40:01
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    A w stopce, dalej reklamuja swoje uslugi :)

    c.

  • 10. Data: 2008-04-12 13:41:34
    Od: "Anna Sikora" <...@n...pl>

    "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> napisał w wiadomości

    > Tak... Alpha DECa ... wiedziałem, że coś nieIntelowskiego.... i dlatego
    > ten SUN.

    Tą alfe po free wyrzucilem w 2004 do kontenera na smiecie budowlane
    stojacego pod Intraco.

    p/