eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPolbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów › Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Date: Sun, 13 Apr 2008 23:08:56 +0200
    Organization: Alias Uslugi Informatyczne
    Lines: 26
    Message-ID: <ftttfg$qtm$10@mx1.internetia.pl>
    References: <fto93u$d0n$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@u...aramin.one.pl> <ftsvu2$uf4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: olszynka.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1208121648 27574 213.241.37.114 (13 Apr 2008 21:20:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Apr 2008 21:20:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1914
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1914
    X-Operating-System: Windows 2000 Prof PL
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:86128
    [ ukryj nagłówki ]

    Osoba podpisana jako Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> w artykule
    <news:ftsvu2$uf4$1@news.onet.pl> pisze:

    > Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    >
    >> W każdym razie i tak wielkie brawa dla zespolu ze tak dlugo utrzymal
    >> darmowa usluge "na chodzie".
    >
    > Ja sie obawiam, że całkiem niedawno ktoś "w derekcji" Netii się
    > dowiedział, że w ogóle takie usługi są świadczone.

    Nie dlatego. Rok temu jeszcze wszystko w miarę sprawnie działało. Jak coś
    padło, to pisałem do stosownego admina (adresy działały!) i znowu ruszało.
    Tyle że wtedy zatrudnili jogurtów do akwizycji DSL-i...

    > I w ramach troski o
    > dalszą dobrą współpracę...

    ...zaczęło się zniechęcanie klientów, którym nie da się wcisnąć ani
    internetu, ani telefonu. I taki stan jest do tej pory. Jak coś nawali
    w weekend, to leży aż do poniedziałku rano, kiedy przyjdzie technik
    i to coś zresetuje.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: