  • Data: 2008-04-12 21:50:23
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Zobaczcie główną stronę http://free.polbox.pl
    >
    > Ponieważ Netia zatrudnia obecnie ladminów, którzy nie potrafią nawet

    Przytoczę jeszcze jeden wyznacznik kompetencji - rozesłali powiadomienie
    o wyłączeniu aliasów z dniem 30 kwietnia ale przy próbie wysłania na mój
    alias już teraz otrzymuję:

    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<X...@...pl>: host
    in.w.pl [87.204.28.26]: 550 5.1.1 <X...@...pl>: Recipient address
    rejected: User unknown in relay recipient table

    A wiadomość 2 kwietnia otrzymałem taką:

    <cytat>
    Szanowni Klienci,

    Rozwój oraz szerokie zastosowanie internetu stawia coraz wyższe
    wymagania przed firmami oferującymi usługi hostingowe.
    W związku z tym, że świadczone Państwu usługi w serwisie
    aliasy.polbox.pl nie spełniają kryteriów funkcjonalności, zmuszeni
    jesteśmy z dniem 30 kwietnia br zamknąć wszystkie adresy zdefiniowane w
    domenach w.pl i z.pl.
    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą usług hostingowych Netii. W
    przypadku ich wyboru mogą Państwo w prosty sposób złożyć zamówienie
    przez internet.

    Zespół alias.polbox

    </cytat>

    --