  • Data: 2012-12-30 22:37:07
    Temat: Re: Polakowo autostradowo
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.12.2012 20:36, Koziołek wrote:

    > O, to widzę że spotkaliśmy się z Kolegą - tyle że ja akurat jechałem w
    > drugą stronę - korek sięgał wtedy do zjazdu na Skawinę.
    > Przy okazji wazelina dla Yanosika (CB jakoś mnie nie pociąga) za info o
    > ww. akcji oraz za wcześniejsze ostrzeżenie o suszących na Półłanki.
    > Nie, żebym jakoś strasznie szalał, ale pewnie było by 60/40.

    No szkoda, ze nie wiedzialem to bysmy sie spotkali :) Na Pollanki
    suszyli? A to zlodzieje, juz im brakuje lepszych miejsc...
    Ja wiedzialem, ze na A4 taki koreczek (CB lapalo z daleka), ale i tak
    lecialem na tarnow (nie chcialo mi sie przez miasto z bronowic przebiac)
    i moglem poczekac te 20 minut w korku. Przez te 2 dni i tak bylo z
    korkami (a wlasciwie ich brakiem) lepiej - pewno studenty nie wracaly.
    Siedze w biurze w centrum i mam dobry podglad na "ruch" - naprawde bylo
    pusto.