  • Data: 2012-12-31 10:38:36
    Temat: Re: Polakowo autostradowo
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Dec 2012 00:03:56 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Pisze, że w 2011 dopłacaliśmy 34% a w 2012 38%.
    >Ale czego? Ceny hurtowej? Detalicznej? Tyle, że powrzechnie wiadomo, że

    zakładam, że tego samego

    >Reasumując - chyba właściwsze byłoby ujęcie nie aprocentowe a per złoty.

    >No i jakoś nie ujęto inflacji.

    chyba nic by to nie zmieniło, bo 38% w 2012 raczej nie będzie mniej
    niż 34% w 2011...

    >Ale chętnie poczytam więcej na ten temat, bo raczej nie przyglądałem mu się
    >dokłądniej poza tym co obserwuję na własnych zakupach.

    no właśnie... "własne zakupy" to żaden wyznacznik. Za komuny było
    powiedzenie "co prawda chleb zdrożał, ale lokomotywy staniały, więc
    nie ma inflacji".