-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)
Date: Mon, 18 May 2009 09:57:59 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 29
Message-ID: <gur50a$rjq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <6...@v...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: cet94.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1242634058 28282 83.30.195.94 (18 May 2009
08:07:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 May 2009 08:07:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:599072
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "moon48" napisał w wiadomości
Panika, obowiązkowo. Czy może wiecie co to? Kapitalny remont
zawieszenia i skrzywiona główka ramy czy jakiś banalny pierdolet? Niby
KTM robi sprzęty do niegrzecznego obchodzenia się z nimi, ale...
Pozdrawiam serdecznie,
pognojony Jacek
Zacznij od najprostszej rzeczy czyli złap kierę i wyprostuj ją
tak jak się kiedyś prostowało w rowerach po glebie (koło o mur)
Ktm ma mocowaną kierownicę na takich słupkach i one
zazwyczaj się wyginają, w następnej kolejności jest zawieszenie.
Ale ono tez się naogól nie wygina tylk oprzestawia. Sprzęt jest zrobiony
do wywracania, więc bez sensu po każdej glebie lecieć z nim na prostowanie
zawieszenia. Enduro nie jest wrażliwe na coś co w drogowych motocyklach
uniemożliwa jazdę. Ergo wyprostuj kierownicę, dalej poluzuj śruby na półkach
i ustaw sobie lagi (na oko). NIe skręcaj tego za mocno bo to musi się przy
kolejnej glebie poddać. Prędkości w enduro nie sa kosmiczne, więc nie
będziesz
odczuwał żadnych sensacji nawet przy krzywych lagach.
Mi lc4 adv skozłował przez przednie zawieszenie i lagi się nie pogięły,
tak że wiesz, luz ;-)
Pozdrawiam
Irek i ktm-y
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=