eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPołączenie trójstronne w TPRe: Połączenie trójstronne w TP
  • Data: 2009-08-06 14:17:50
    Temat: Re: Połączenie trójstronne w TP
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czyli nie mam Alcatela. A jak mogę sprawdzić inne typy central? Na słuch
    > nie wchodzi w grę :).

    Podaj nam numer telefonu bez ostatnich dwóch cyfr (a nawet bez trzech bo nie
    jesteś podpiety do PABX).
    Sprawdzimy i Ci odpowiemy jaki masz typ centrali.
    Właśnie ze słuchu po sygnale wołania do jakiegoś losowo wybranego abonenta
    (chyba się nie pogniewa).

    To, czy nie masz Alcatela to nie jest pewne. Alcatel produkował dużo typów
    central z czego u nas działają dwa typy (głównie) dużych central w sieci TP.

    Nie masz Alcatela S-12J - to już ustaliliśmy dzięki Twym informacjom.

    Z tego co piszesz to centrala zachowuje się jakby aktywowano Ci usługę
    "zawieszenie połączenia" a nie "połączenie trójstronne.
    Sprawdzanie na 0-800 jest dobrym postępowaniem.
    Można też na 1 9393 (zawsze się zgłasza akutoamtyczna gadałka).

    Spróbuj zrobić tak:
    podnieś słuchawkę i wybierz #43#
    to wyłączy usługę "zawieszenie połączenia".
    Teraz zadzwoń na 1 9393 i sprawdź czy FLASH powoduje pojawienie się ciągłego
    sygnału (oczywiscie dopiero wtedy gdy już odezwie się gadułka).
    Jeśli teraz FLASH nie działa to znaczy że wcale nie uaktywniono Ci uslugi
    "połączenie trójstronne" a jedynie usługę "zawieszenie połączenia".
    Tę usługę na większości central mają do dyspozycji aboenci bez żadnych pism
    do TP.
    Wystarczy ją włączyć *43# i potem używać z FLASHem i przełączac pomiędzy
    rozmówcami 1 i 2.
    Może na niektorych typach central nie jest ona domyślnie dostępna (*43# nie
    włączy jej) i trzeba napisac pismo. Tak zdaje się jest na niektórych
    centralach.
    Być może ktoś źle zrozumiał Twoje zlecenie (oni często prostych rzeczy nie
    rozumieją - mam w swym archiwum pełno niedorzecznych odpowiedzi pisanych
    przez kogoś kto się zna na teelkomunikacji MNIEJ niż przecietny abonent -
    tak wynikało by z tych pism).
    Może ktoś dostał zlecenie włączenia Ci z poziomu terminala CKU właśnie
    "zawieszenie połączenia" (zrobił to co Ty sam mógłbyś poprzez *43# , no
    chyba że akurat na Twojej centrali nie było to defaultowo dostępne).

    Zatem wyłącz "zawieszenie połączenia" poprzez #43# i sprawdź czy po
    połączeniu się z 1 9393 można na gadułce FLASHem uzyskać ciągły sygnał.
    To nam wiele wyjaśni.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: