  • Data: 2009-08-06 20:42:20
    Temat: Re: Połączenie trójstronne w TP
    Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SDD" napisał:

    > U mnie tak z 10 lat temu na E10B bylo cos takiego, ze dla numerow 0800
    > konferencja dzialala tylko, gdy panowal okres taryfowy T1 i czasem T2 (w
    > polaczeniach mm). Po godz. 22 nie dzialalo nigdy jak trzeba a w weekendy w
    > dzien (taryfa T2) czasami. Zby bylo smieszniej niektore 0800 (np.
    > 080061xxx - wowczas byly to numery infolinii 800 okregu Poznan) dzialaly
    > zawsze.
    > Gdy wymieniono oprogramowanie dziaialo juz wzystko i zawsze.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    EWSD, z ktorymi mam do czynienia (Krakow 429-XX-XX, Zywiec 861-XX-XX) jakies
    7 lat temu 3PTY dzialalo we wszystkich mozliwych konfiguracjach tak na
    analogach jak i ISDN. Pozniej usluga mi zostala obligatoryjnie wylaczona,
    jako ze jej nie bylo w cenniku.
    Jak sie pojawila z powrotem to wlasnie w tej wersji, ze nie da sie jej
    zestawic dla 0800, poczty glosowej i innych "nienormalnych" numerow.
    Bez zmian zostaly rodzaje polaczen zestawionych w konferencje. Moga byc oba
    wychodzace, jedno wychodzace drugie przychodzace albo oba przychodzace (z
    wykorzystaniem "pukania").
    Zniknal natomiast w liniach analogowych sygnal oczekiwania dla abonenta
    zawieszonego na holdzie. W sumie sie nie dziwie bo byl on wyjatkowo mocno
    piszczacy :P

    pozdr.
    taugusty