  • 1. Data: 2017-03-01 09:00:27
    Temat: Połączenie internetowe z TME
    Od: s...@g...com

    Jest to jedyna strona, która u mnie się "zrywa" :

    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za
    pewien czas.
    Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy
    sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.

    Jedynie w weekendy lub po nocach mogę normalnie przeglądać ich stronę/składać
    zamówienia. Czy u Was jest tak samo?

  • 2. Data: 2017-03-01 14:19:03
    Temat: Re: Połączenie internetowe z TME
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jedynie w weekendy lub po nocach mogę normalnie przeglądać ich stronę/składać
    zamówienia. Czy u Was jest tak samo?

    Nie potwierdzam. U mnie działa OK. Bardzo rzadko są jakieś problemy.
    Wręcz nie pamiętam, kiedy były...

  • 3. Data: 2017-03-01 17:15:46
    Temat: [OT] Połączenie internetowe z TME
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie wiem jak to jest jeśli chodzi o europejczyków,
    ale frajerom też coś takiego się zdarza...
    i to na różnych łączach i różnych stronach...
    nie śmiem twierdzić, że na łączu siedzą "eksperci agenta maciarewicza z
    grupy romana"...

  • 4. Data: 2017-03-01 18:11:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-01 o 09:00, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Jedynie w weekendy lub po nocach mogę normalnie przeglądać ich stronę/składać

    Nie, u mnie działa dobrze, sprawdzane u dwóch różnych dostawców internetu.

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2017-03-01 18:34:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jedynie w weekendy lub po nocach mogę normalnie przeglądać ich stronę/składać

    Bez problemu u mnie (Netia)
    Za to mam problem z wysyłaniem tutaj przez czytnik news wiadomości
    (serwer news.neostrada.pl). Musze często restart routera zrobić aby inne
    IP pobrało.
    Pewnie pewną pulę IP serwer odrzuca, inną nie. A niby miał puszczać polskie.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2017-03-01 18:35:06
    Temat: Re: [OT] Połączenie internetowe z TME
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a może pomijają pierwszy bajt w co którejś transmisji, chyba znasz temat...

  • 7. Data: 2017-03-01 18:43:26
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > uprawniony do łączenia się z Internetem.
    >
    > Jedynie w weekendy lub po nocach mogę normalnie przeglądać ich stronę/składać

    Rzadko ale się zdarza. Wystarczy cofnij i znowu jest dobrze.
    Wojtek

  • 8. Data: 2017-03-01 19:05:09
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to w ogóle bardzo ciekawy temat, na ile światem europy rządzą służby
    specjalne... macie jakieś zasługujące na grant poglądy w tej kwestii?

  • 9. Data: 2017-03-01 23:07:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Irokez"

> [...]

    IP pobrało.
    Pewnie pewną pulę IP serwer odrzuca, inną nie. A niby miał puszczać polskie.
    ---
    Jaki sens ma korzystanie z obcego serwera jak jest własny
    news://news.internetia.pl/ ?

  • 10. Data: 2017-03-01 23:45:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-01 o 23:07, re pisze:

    > Jaki sens ma korzystanie z obcego serwera jak jest własny
    > news://news.internetia.pl/ ?

    Coś z nią było nie tak, nie pamiętam... mam ją w konfiguracji Thunderbirda.
    O ile pamiętam dwa razy skakałem pomiędzy nimi, i wracałem do
    news.neostrada.pl

    --
    Irokez