  • Data: 2016-11-09 11:12:26
    Temat: Re: Połączenie dróg. Re: Pierwszeństwo
    Od: "Dalok" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org...
    > Tue, 8 Nov 2016 11:37:27 +0100, Dalok

    > Tak pasuje akurat do teorii.
    >
    > https://goo.gl/maps/NEFc2o1zgMA2
    > Tutaj jak widać też P-1c się ciągnie na całej długości będąc jednocześnie
    > pasem włączania i pasem do skrętu. Ciekawe gdzie tutaj się zaczyna a gdzie
    > kończy rzekome skrzyżowanie.

    To nie jest skrzyzowanie. Na skrzyzowaniu drogi krzyzują się/
    łączą/rozwidlają w jednym poziomie.

    > Nie ma co dyskutować, czasem trzeba zwyczajnie odpuścić -- i niech sobie
    > człowiek taranuje tych z prawego, w końcu ze swojego będzie płacić.
    >
    > Myjk

    W późniejszych moich postach już wyjasniłem sam sobie,
    ze rozbiegówka jest powierzchnią skrzyżowania. Przyznaję,
    ze radekp zainspirował mnie pozytywnie.

    Taranowanie podpada pod jakiś paragraf,
    ale ci na prawym pasie rozbiegówki muszą cały czas
    pamiętać, ze nie mają pierwszeństwa, jeżeli przed rozbiegówką
    stał A-7.