  • 31. Data: 2012-10-23 09:01:41
    Temat: Re: Połączenia z numeru 943451265
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Chris94 nabazgrał(a):

    > Kiedyś, przed laty, spotkałem się z kimś kto używał takiego samego
    > nicka, ale ponieważ pisywaliśmy na całkiem innych grupach, więc problemu
    > wówczas nie było.
    > A Ty od kiedy w usenecie używasz tego nicka?

    Od czasu jak miałem BBS-a i modem 600bps ... nie pamiętam jak to dawno było
    ale połowy obecnych internautów jeszcze nie było na świecie :)

  • 32. Data: 2012-10-23 14:27:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Chris94 nabazgrał(a):

    > Od czasu jak miałem BBS-a i modem 600bps ... nie pamiętam jak to dawno
    > było ale połowy obecnych internautów jeszcze nie było na świecie :)

    LOL!

  • 33. Data: 2012-10-23 22:06:43
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Straszne czasy nastąpiły, kiedy zlikwidowali prefiks zero w
    > stacjonarnych ;p

    Może ktoś w końcu wpadnie na wymyślenie ,,jednolitego formatu zapisywania
    numerów telefonicznych"?

    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2012-10-24 01:06:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Wyciął się i wsiąkł cytowany tekst i faktycznie, wyszło kłamstwo :)

    Taaa... Sam się wyciął i sam wsiąkł, czy może jednak Ty go wyciąłeś? ;-)

    > A z ciekawości, jakie mogą być wg Ciebie różne znaczenia tego pytania?

    Nie chodzi o różne znaczenia. Ale ktoś złośliwy mógłby Ci odpowiedzieć
    (zgodnie z prawdą):
    "Tak, oczywiście; mamy numery co pierwsze 3 cyfry występują zarówno
    w stacjonarnych i komórkowych. Przykład: 661 - komórki, 616 - strefa
    poznańska".
    ;-)

    Piotr

  • 35. Data: 2012-10-25 19:53:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Może ktoś w końcu wpadnie na wymyślenie ,,jednolitego formatu zapisywania
    > numerów telefonicznych"?

    Apple ?

  • 36. Data: 2012-10-25 20:08:32
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Straszne czasy nastąpiły, kiedy zlikwidowali prefiks zero w
    > stacjonarnych ;p

    Serio?
    kurde, mam komórkę abonament z T-mobile i muszę wstukiwać numery z zerem
    inaczej się nie połaczę.
    Są jeszcze jacyś operatorzy co tego wymagają? W Plusie czy simplusie tego
    nie mam

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2012-10-25 22:07:03
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > inaczej się nie połaczę.
    > Są jeszcze jacyś operatorzy co tego wymagają? W Plusie czy simplusie

    Widać to abonament "firmowy". Możesz za to wykonywać połączenia o
    numeracji skróconej do innych z "firmy". T-Mobile oferuje takie cudo.

    --
    Grzexs

  • 38. Data: 2012-10-25 22:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:08:32 +0200, Irokez napisał(a):
> [...]
    > inaczej się nie połaczę.
    > Są jeszcze jacyś operatorzy co tego wymagają? W Plusie czy simplusie tego

    T-mobile tez nie.
    Telefon jakos dziwnie ustawiony, czy jakas dziwna usluga wlaczona?

    J.

  • 39. Data: 2012-10-25 23:54:44
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 09:01:41 +0200, Chris napisał(a):

    > Od czasu jak miałem BBS-a i modem 600bps ... nie pamiętam jak to dawno było
    > ale połowy obecnych internautów jeszcze nie było na świecie :)

    To nie da się ukryć, że byłeś pierwszy.
    Ja zaczynałem od modemu 14400 i podpisywałem się wówczas własnym
    imieniem i nazwiskiem, ale to były inne czasy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2012-10-26 23:45:49
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-25 23:54, Chris94 pisze:

    > To nie da się ukryć, że byłeś pierwszy.
    > Ja zaczynałem od modemu 14400 i podpisywałem się wówczas własnym
    > imieniem i nazwiskiem, ale to były inne czasy.

    http://www.webpagescreenshot.info/i/180404-102620121
    14359pm.jpg

    hehe kiedyś to było fajnie a teraz same FB i virtualni znajomi .... :)
    drugi od prawej to ja :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.