  • 11. Data: 2012-10-20 02:18:14
    Temat: Re: Połączenia z numeru 943451265
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 21:35:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Po jakiej linii przekret?

    Swego czasu były informacje, że oszuści wykonują głuche połączenia z
    numerów, które prezentują się numerami z taryfy Premium Rate po to, żeby
    ofiara do nich oddzwoniła.
    Sądziłem, że to jest właśnie taki przypadek.

    > BTW, to wyglada na stacjonarke ze strefy ,,Koszalin'', podchodziles do
    > tematu od tej strony? :-)

    To mi do głowy nie przyszło :(
    Byłem przekonany, że po reformie Planu Numeracji Krajowej wszystkie
    numery zaczynające się na 9 zostały przeznaczone do wykorzystania jako
    numery skrócone bądź numery Premium Rate - w każdym razie takie było
    uzasadnianie konieczności tej reformy.
    A że sobie tego z palca nie wyssałem, to świadczy choćby fakt, że w
    Orange'u wysłanie MMS-a na numer z zakresu 919000-919999 kosztuje 23,18
    zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-10-20 02:24:12
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:32:44 +0200, bolo napisał(a):

    > 94 w jego nicku jako rocznik tłumaczyłby wszystko, ale napisał o żonie,
    > więc zakładam że chodzi o koszalińskie 94 a osobnik ten ma więcej niż
    > 18-lat...

    Inteligencją specjalnie nie błysnąłeś, ale strzelaj dalej ;)

  • 13. Data: 2012-10-20 09:16:57
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    >Nie no kolejny, w jakimś gimnazjum było dziś na lekcji o usenecie?
    >Wpisujesz, szukasz i sprawdzasz... tylko nie jak ten łoś powyżej, ale także
    >wersje 94-3451265 94-345-12-65
    >znajdziesz jeśli to firma, lub padło w jakimś ogłoszeniu, genialne nie?

    albo wpisujesz 94 345 12 65 i masz
    http://www.pkt.pl/s/koszalin/1720829/kacper_pw.html

    --
    Jean

  • 14. Data: 2012-10-20 10:45:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał:

> [...]

    > A że sobie tego z palca nie wyssałem, to świadczy choćby fakt, że w
    > Orange'u wysłanie MMS-a na numer z zakresu 919000-919999 kosztuje 23,18

    A zauważyłeś tą subtelna różnicę w długości numeru 943451265 i 919999?

  • 15. Data: 2012-10-20 11:26:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 20.10.2012 o 09:16 Jean <j...@w...pl> pisze:

    > albo wpisujesz 94 345 12 65 i masz
    > http://www.pkt.pl/s/koszalin/1720829/kacper_pw.html

    Straszne czasy nastąpiły, kiedy zlikwidowali prefiks zero w stacjonarnych
    ;p

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 16. Data: 2012-10-20 11:51:39
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Inteligencją specjalnie nie błysnąłeś, ale strzelaj dalej ;)
    >
    > --
    > Krzysztof
    > (dawniej używający nicka 'Chris')

    Strzelam dalej, 94 to jednak Twoje IQ...

  • 17. Data: 2012-10-20 13:38:38
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 10:45:53 +0200, Tomek napisał(a):

    > A zauważyłeś tą subtelna różnicę w długości numeru 943451265 i 919999?

    Czy oczekujesz ode mnie, że powinienem mieć w głowie PNK oraz tabele
    taryfikacji wszystkich operatorów?

  • 18. Data: 2012-10-20 13:42:28
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 11:51:39 +0200, bolo napisał(a):

    > Strzelam dalej, 94 to jednak Twoje IQ...

    Strzelaj dalej, może spłodzisz następny post w stylu Message-ID:
    <5081a3df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl> ;)

  • 19. Data: 2012-10-20 13:45:07
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    > Strzelaj dalej, może spłodzisz następny post w stylu Message-ID:
> [...]

    Zmieniaj nicki dalej, po to żeby przypominać jak się wcześniej wabiłeś,
    bystrzak jesteś

  • 20. Data: 2012-10-20 14:00:36
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:45:07 +0200, bolo napisał(a):

    > Zmieniaj nicki dalej, po to żeby przypominać jak się wcześniej wabiłeś,
    > bystrzak jesteś

    Nicka zmieniłem dla uniknięcia nieporozumień, gdyż ostatnimi laty rzadko
    korzystałem z usenetu i w tym czasie pojawił się ktoś inny, kto zaczął
    używać nicka "Chris".
    A ty skonfiguruj sobie swojego OE żeby wycinał sygnaturki, bo teraz
    tylko demonstrujesz tu swoje lamerstwo.