  • 1. Data: 2009-07-26 18:54:35
    Temat: Połączenia w sieciach WAN
    Od: Aleksander Kurczyk <p...@g...com>

    Witam
    Po dwukrotny przeczytaniu drugiego modułu CCNA4 z 2003 roku, mam kilka
    pytań. Ta sama ikonka która symbolizowała centralę w poprzednich
    częściach książki symbolizuje w tym module serwer połączeniowy oraz
    przełącznik. Czy to są inne nazwy tego samego urządzenia??? Czy chodzi
    tutaj o zwykłe centralę telefoniczną??? Zauważyłem że w sieciach WAN,
    nie tak jak w przypadku sieci Ethernet, są używane różne protokoły w
    warstwie fizycznej i w warstwie łącza danych. Czy dobrze rozumiem???
    Jeśli tak, to które protokoły są protokołami warstwy fizycznej, a
    które warstwy łącza danych??? Szukałem o tym informacja na wiki, ale
    tam wszystkie te protokoły są wrzucone do kategorii "warstwa dostępu
    do sieci modelu TCP/IP". Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć???

  • 2. Data: 2009-07-26 19:16:01
    Temat: Re: Połączenia w sieciach WAN
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Aleksander Kurczyk" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]
    > tam wszystkie te protokoły są wrzucone do kategorii "warstwa dostępu
    > do sieci modelu TCP/IP". Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć???

    Proponuje uruchomic swoj mozg i przeczytac jaka jest tematyka
    tej grupy. Jak juz to pojmiesz to reszta pojdzie z gorki.

    Nie wiem z jakich materialow korzystasz ale do CCNA z 2003 roku wystarczyly
    2 ksiazki z cisco press'a, w ktorych wszystko bylo jasno i klarownie opisane

  • 3. Data: 2009-07-27 01:50:02
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > Proponuje uruchomic swoj mozg i przeczytac jaka jest tematyka
    > tej grupy. Jak juz to pojmiesz to reszta pojdzie z gorki.

    Spokojnie, jak kolega się źle nauczy to może kiedyś stać się problemem
    całego polskiego internetu ;)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 4. Data: 2009-07-27 06:21:11
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marcin Gryszkalis napisał(a):

    > Spokojnie, jak kolega się źle nauczy to może kiedyś stać się problemem
    > całego polskiego internetu ;)

    Sądzisz, że ktoś go dopuści do bardzo groźnego protokołu?

    wer

  • 5. Data: 2009-07-27 14:51:21
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > Sądzisz, że ktoś go dopuści do bardzo groźnego protokołu?

    A dlaczego nie?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --