  • 11. Data: 2016-11-03 22:58:01
    Temat: Re: Połącz z ekranem bezprzewodowym
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-03 o 16:11, Animka pisze:

    > Zapomniałam jaki masz system. Zobacz tu, może coś znajdziesz.
    >
    > https://www.google.pl/#q=Brak+sieci+publicznej
    > https://www.google.pl/#q=Po%C5%82%C4%85cz+z+ekranem+
    bezprzewodowym

    Animka, jesteś pewna, że sieć powinna być ustawiona na publiczną?
    Wszak sieć "publiczna" ma największe obostrzenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2016-11-03 23:38:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-03 o 22:58, Adam pisze:

    bezprzewodowym

    > Animka, jesteś pewna, że sieć powinna być ustawiona na publiczną?
    > Wszak sieć "publiczna" ma największe obostrzenia.

    Ja nie jestem pewna, ale Jacek denerwuje się, że nie może ustawić sieci
    publicznej.
    Uważam, że najlepsze jest ustawienie na wszystkie sieci.

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-11-04 15:36:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.11.2016 o 23:38, Animka pisze:
    > Ja nie jestem pewna, ale Jacek denerwuje się, że nie może ustawić sieci
    > publicznej.
    Nie denerwuję się, ale jak już raz sie udało połączyć, to chciałbym mieć
    na stałe. Ustawienia sieci mogę sobie zmienić bezproblemowo.
    To jaką sięć wybrać? Publiczną, czy domową?
    Jacek

  • 14. Data: 2016-11-04 19:18:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-04 o 15:36, Jacek pisze:
    > Nie denerwuję się, ale jak już raz sie udało połączyć, to chciałbym
    > mieć na stałe. Ustawienia sieci mogę sobie zmienić bezproblemowo.
    > To jaką sięć wybrać? Publiczną, czy domową?

    Jak chcesz polączyć z ekranem to w sieci domowej czy prywatnej nie
    połączysz się?
    Nie wiem jaki masz system. Ja w Windows 8.1 mam ustawione na wszystkie
    sieci.

    Jest problem ze zmianą w Win 8.1 (trzeba w rejestrze grzebać), nie wiem
    jak w innych systemach
    http://www.pcworld.pl/news/402704/Sztuczki.rejestru.
    w.Windows.8.1.i.Windows.Server.2012.R2.html

    Sztuczki rejestru - zmiana typu sieci w Windows 8.1

    Windows 8.1 rozróżnia trzy typy lokalizacji sieciowych - sieci
    publiczne, sieci domowe (prywatne) i sieci firmowe. W przeciwieństwie do
    systemów Windows 7 i 8 nie można tu zmienić zdefiniowanej uprzednio
    lokalizacji sieciowej danego połączenia - przynajmniej nie jest to
    możliwe za pomocą konwencjonalnych metod.

    Bieżący typ sieci jest wyszczególniony w Centrum sieci i udostępniania.
    Możesz je przywołać chociażby z poziomu menu podręcznego ikony sieci na
    pasku zadań. Wybór typu sieci jest o tyle istotny, że ma wpływ na
    ustawienia udostępniania i zabezpieczeń. Zależnie od niego, Windows
    dobiera właściwy schemat ustawień. Aby uzyskać ich podgląd, wystarczy
    kliknąć polecenie /Zmień zaawansowane ustawienia udostępniania/ w lewej
    części okna.

    Choć w interfejsie graficznym Windows 8.1 nie przewidziano możliwości
    zmiany bieżącego typu sieci, można to zrobić z poziomu rejestru. Wykonaj
    w tym celu poniższe czynności.

    *1.* Przywołaj Edytor rejestru (naciśnij klawisze [Windows R] i wpisz
    *regedit*).

    *2.* Rozwiń gałąź klucza ,,HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
    NT\CurrentVersion\NetworkList\Profiles\<numer_profil
    u>".

    *3.* Kliknij dwukrotnie wartość ,,Category" i przypisz jej jedną z
    poniższych cyfr zależnie od żądanego typu sieci:

    * 0 - sieć publiczna
    * 1 - sieć domowa
    * 2 - sieć firmowa

    *4.* Następnie uruchom ponownie Windows i przywołaj aplet Centrum sieci
    i udostępniania, aby sprawdzić, czy system zaakceptował zmianę typu
    sieci. W razie potrzeby możesz zmieniać poszczególne ustawienia profilu
    po kliknięciu polecenia /Zmień zaawansowane ustawienia udostępniania/.

    Jeśli przedstawiona metoda nie zadziałała w twoim systemie, usuń klucz
    profilu w obrębie klucza nadrzędnego
    ,,HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
    NT\CurrentVersion\NetworkList\Profiles". Gdy ponownie uruchomisz
    Windows, system ponownie zaproponuje ci wybór typu lokalizacji sieci.

    --
    animka

  • 15. Data: 2016-11-04 21:30:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 20:58:28 +0000, 2late napisał(a):

    > Uzywam miracast z telefonu na DLNA player a ten wyswietla dalej na TV.

    Opisz to deko dokładniej, bo póki co, nie wiem co z czego, czym i dokąd
    przesyłasz. Niby z laptopa a teraz słyszę coś o telefonie...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2016-11-05 20:25:39
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    > Na stronie Intela pisze ze wycofali się z tego i wspierają technikę
    > Miracast. Czy ktoś tego próbował? Ciekawe czy jakieś TV Samsunga to
    > wspierają a także czy są jakieś aplikacje pod linuksy.

    Ja mam u siebie Miracast w telewizorze Philipsa z Androidem. Dzięki
    MiraCast można np. oglądać zdjęcia z telefonu Nokii (Windows Phone) i
    łatwo przechodzić pomiędzy zdjęciami. Działa to dość sprawnie ale nie
    każdy telefon z Windows Phone to wspiera.
    Oprócz tego mogę np. z PC przesłać obraz z YouTube na telewizor. W oknie
    playera YT, w prawym dolnym rogu jest od tego ikonka.

    --
    pozdrawiam
    Piotr