  • 1. Data: 2016-11-01 20:45:02
    Temat: Połącz z ekranem bezprzewodowym
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Udało mi się wyświetlić obraz z laptopa na telewizorze. Niestety tylko
    raz. Przy drugiej próbie program antywirusowy (Eset) zapytał, czy mam
    pozwolić na zmiany - kliknąłem tak, potem zapytał, czy sieć z którą się
    łączę jest publiczna, czy domowa - kliknąłem domowa. I na tym koniec.
    Już się nie mogę połączyć z ekranem bezprzewodowym. Za każdym razem
    komunikat, że nie da się nawiązać połączenia. Wyłączenie zapory i
    antywirusa nic nie daje.
    Jakieś pomysły na naprawę?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-11-01 20:47:00
    Temat: Re: Połącz z ekranem bezprzewodowym
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 20:45:02 +0100, Jacek napisał(a):

    > Udało mi się wyświetlić obraz z laptopa na telewizorze.

    A to ciekawe. Jak to się robi przez wifi?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-11-01 21:20:46
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > A to ciekawe. Jak to się robi przez wifi?

    Zarówno TV jak i grafka musi obsługiwać WiDi.

  • 4. Data: 2016-11-01 21:37:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 21:20:46 +0100, ggs napisał(a):

    > Zarówno TV jak i grafka musi obsługiwać WiDi.

    Na stronie Intela pisze ze wycofali się z tego i wspierają technikę
    Miracast. Czy ktoś tego próbował? Ciekawe czy jakieś TV Samsunga to
    wspierają a także czy są jakieś aplikacje pod linuksy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-11-01 21:58:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/11/2016 08:37, Jacek Maciejewski wrote:

    > Na stronie Intela pisze ze wycofali się z tego i wspierają technikę
    > Miracast. Czy ktoś tego próbował? Ciekawe czy jakieś TV Samsunga to
    > wspierają a także czy są jakieś aplikacje pod linuksy.

    Uzywam miracast z telefonu na DLNA player a ten wyswietla dalej na TV.

  • 6. Data: 2016-11-01 22:42:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wg instrukcji telewizora (rocznik katalogowy 2015) Samsung oferuje tę
    funkcjonalność.

    -----

  • 7. Data: 2016-11-01 23:07:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-01 o 20:45, Jacek pisze:
> [...]
    > koniec. Już się nie mogę połączyć z ekranem bezprzewodowym. Za każdym
    > razem komunikat, że nie da się nawiązać połączenia. Wyłączenie zapory
    Weż pilota od telewizora i znajdź aplikację video (czy jak tam masz), bo
    pewnie cos się przestawiło.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-11-01 23:09:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > koniec. Już się nie mogę połączyć z ekranem bezprzewodowym. Za każdym
    > razem komunikat, że nie da się nawiązać połączenia. Wyłączenie zapory
    W centrum sieci (ikona e trayu) ustaw ponownie sieć na publiczną.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-11-03 09:29:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.11.2016 o 23:09, Animka pisze:
    > W centrum sieci (ikona e trayu) ustaw ponownie sieć na publiczną.
    Tak zrobiłem i nadal nic.
    Jacek

  • 10. Data: 2016-11-03 16:11:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-03 o 09:29, Jacek pisze:
    > Tak zrobiłem i nadal nic.
    > Jacek

    Zapomniałam jaki masz system. Zobacz tu, może coś znajdziesz.

    https://www.google.pl/#q=Brak+sieci+publicznej
    https://www.google.pl/#q=Po%C5%82%C4%85cz+z+ekranem+
    bezprzewodowym

    --