  • Data: 2015-04-06 23:36:37
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Apr 2015 11:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...
    >
    > Mam wrazenie ze jezdza coraz bezpieczniej.
    > Ale nie wiem dlaczego zawsze znajdzie sie jeden nieuk z drugim ktory nie
    > rozumie, ze wyprzedzanie zawsze i wszedzie nie daje gigantycznych zysków
    > czasowych.

    Odwrotnie - wyprzedzanie zawsze i wszedzie, daje spory zysk.
    Ale jest tak niebezpieczne,ze malo kto tak jezdzi.
    A jak sie wyprzedza rozsadnie, to faktycznie zysk niewielki.

    Tylko ze my tu o autostradzie ...

    Aczkolwiek ... kiedys lalo ostro i pojechalem "tak jak inni".
    Godzina dluzej miedzy Wroclawiem a Warszawa.

    > No chyba ze to nie nieuctwo a jak niektorzy tu przekonują "jade szybko bo
    > lubie". Tylko dlaczego nie robią tego na torze?

    Bo lubia nie tylko na torze :-)

    J.