    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Polactwo
    <k0jsg6$9i6$1@node2.news.atman.pl> <k0lnig$oqk$2@inews.gazeta.pl>
    <502e6247$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <50325568$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <50325644$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <50328d74$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <5032b148$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <503326f1$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lu9b2pq59xls$.1pdwroq8q3669$.dlg@40tude.net>
    <50338023$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <k107rv$g2p$1@node2.news.atman.pl>
    <5033a721$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <k10ak5$imt$1@node2.news.atman.pl>
    <5033af43$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <k10bfe$ro0$1@node1.news.atman.pl>
    <5033b39f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <k10e3i$m3o$1@node2.news.atman.pl>
    <5033c084$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <50347769$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 22 Aug 2012 20:39:17 GMT

    On 2012-08-22, quent <x...@x...com> wrote:
    > Zapotrzebowanie oczywiście nie w rozumieniu, że dwie osoby na rynku jej
    > potrzebują. Tak chyba tego nie zrozumiałeś? ;-)
    > No i nie jest bzdurą, to podstawowe prawo ekonomii w normalnym systemie :-)

    To nie jest prawo ekonomii w żadnym systemie. To jest po prostu
    nierealna bzdura.

    Już Ci ktoś napisał. Jest zapotrzebowanie na samochody za 5k, ale jakoś
    nikt ich nie robi. Nikt ich nie robi, bo nie ma tej "możliwości",
    o której napisałem wcześniej. Nie da się.

    Nie da się też zrobić przeszczepu serca za 300 zł. I solidnej plomby za
    dychę. I działającego leku na zapalenie zatok po 3 zł.

    Naczytałeś się oczywiście o prawie popytu i podaży, więc bardzo w nie
    wierzysz, ale teraz pora na rzeczywistość: ceny dóbr są
    ograniczone z dołu kosztem ich wytworzenia. Producent nie będzie
    chciał ponosić straty, więc nie będzie ich wytwarzał.

    > Jak kogoś nie stać na ubezp. to idzie w góry na własną odpowiedzialność.

    No i dochodzimy do sedna sprawy. Odpowiadałby Ci taki świat, w którym
    nie ma państwa troszczącego się o mniej udanych?
    Tzn. nie przeszkadzałoby Ci, że na górskim szlaku leżałyby zwłoki ludzi,
    którzy umarli tam z głodu po złamaniu nogi?

    > Ależ w obecnej chwili to jest jakaś proteza tylko!!!
    > Przy tak *ogromnej nieuczciwej konkurencji* jaką stanowi państwowa
    > służba zdrowia - prywatne leczenie nie może być tanie!

    Prywatne leczenie nie może być tanie, bo LECZENIE JEST DROGIE.

    > Oczywiście, że bardzo droga, bo jest z PRZYMUSOWEGO ubezpieczenia i nie
    > ma konkurencji!

    Nie. Jest droga, bo HELIKOPTERY SĄ DROGIE, LEKI SĄ DROGIE
    i WYKSZTAŁCENIE/ZATRUDNIENIE RATOWNIKA JEST DROGIE.

    Ile Ty masz lat człowieku? Pochwalisz się w końcu?

    > Bo to lekarze od zwierząt?

    Tzn. co - nie mają papierka od państwa, którego nie uznajesz?

    Sam pisałeś, że o popularności firmy powinny decydować opinie
    klientów. A może Ci się spodoba?
    Bo akurat tak jest składa, że znaczną część schorzeń, z którymi
    ludzie chodzą do internistów, potrafi wyleczyć także weterynarz.
    Zresztą nie tylko te. Jeśli ktoś umie operować świnie, to (po krótkim
    przeszkoleniu z budowy organizmu) podobną skuteczność osiągnie przy
    operowaniu ludzi. Tylko dużo taniej. To czemu nie?

    > LOL
    > Dla Ciebie nie ma już ratunku.
    > Strzelając na oślep tymi bredniami przekroczyłeś Rubikon.

    Ty naprawdę nie masz żadnego pojęcia o świecie. Nie wiem jakie
    masz wykształcenie i czym się zajmujesz, ale chyba niewiele czytasz
    poza programem UPRu...
    W szczególności zupełnie nie rozumiesz na czym polegają ubezpieczenia.
    Dowiedz się, zanim jakieś sobie kupisz...

    pozdrawiam,
    PK