  • Data: 2012-08-16 23:26:35
    Temat: Re: Polactwo
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-16, quent <x...@x...com> wrote:
    > Chyba praworęcznym ;-)

    Chyba po prostu dojrzalszy... Znacznie dojrzalszy.

    > Jeśli to wszystko co tu wysmarowujesz to Twoje przemyślenia, to co
    > najwyżej możesz być naiwnym socjalistą - do wyleczenia.
    > Są też cwani socjaliści ale to byłby o wiele cięższy przypadek.

    Po prostu mam pojęcie o tym o czym piszę. No ale cóż ja Ci mogę
    poradzić, skoro nie przyswajasz wiedzy?

    Napisałeś, że każdy ma swoją sprawiedliwość, że prawo ustala silniejszy,
    że w liberalizmie ludzie się bogacą i tak dalej.

    Zatem może niech każdy napisze ile zarabia, Janko jako zwycięzca powie
    co myśli i będziemy wiedzieli jak należy postępować?

    pozdrawiam,
    PK