    From: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo
    Date: Wed, 8 Aug 2012 11:52:02 +0000 (UTC)
    <502244ba$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>

    > Bo ich nie podasz. Wygodniej jest rzucić, że jest idiotą niż wysilić się
    > na jakąś rzeczową i konkretną wypowiedź.

    > Twoja wypowiedź była w każdym calu zbyt ogólna. Grunt do teorii
    > spiskowych także. Można napisać o nim w podobnym tonie i takim samym
    > stopniu uogólnienia, że np. "skłóca ludzi" ale wciąż niewiele z tego
    wynika.

    > Pytałem o konkret!

    Traktujesz mnie jak idiotę, a ja po prostu stwierdzam kto nim jest. Nie
    wiesz nawet, że masz do czynienia z konkretem. Sam, jako &#8222;Zemkiewicz&#8221; nie

    powiesz nic, będziesz tylko &#8222;dawał do myślenia&#8221; i w domyśle uznawał co z
    tego wynika, nijak nie mogąc określić co rzeczywiście wynika. Idiotą jest
    ten, kto nie akceptuje niczego poza tym co pogłębia jego własne urojenia. A
    to jest podstawa tzw. teorii spiskowej. Czy to jest dla ciebie konkret?

    Rafał Ziemkiewicz posługuje się językiem wskazującym jakoby rzeczywistość
    nas otaczająca była inna niż ma to faktycznie miejsce. Twierdzi on, że
    żyjemy niewiadomo gdzie, niewiadomo jak i nie mamy o niczym zielonego
    pojęcia. Jeśli zatem ja uważam inaczej, bo stanowię o swoim bycie, kreuję
    otaczający mnie świat, tzn. że tylko tak mi się wydaje. Czy to jest dla
    ciebie konkret?

    Czy te kłamstwa, którymi ponoć jesteśmy karmieni od lat dwudziestu, nie dają
    Ziemkiewiczowi sposobności do mówienia co myśli? Czy on jest tak bardzo
    zaszczuty przez to bezkresne kłamstwo, że aż nie może przestać opluwać
    swojego własnego kraju? Czy on tak bardzo nie rozumie, że rzeczywistość nie
    jest czarno-biała i że jednak musiało się wydarzyć tak a nie inaczej w
    przeszłości, żeby on dzisiaj mógł wypowiadać co mu się rzewnie podoba? Czy
    ty nie widzisz, że to celebryta, którego pożywką jest "wszechkłamstwo", bez
    którego on nie miałby racji bytu?

    Jeśli przedstawia, jak sam twierdzi, fakty, to niech z łaski swojej wyciąga
    z nich pełne wnioski. Czyli jeśli np. według niego Polacy są oszukiwani, to
    jakim cudem mogą być tak rozsądni?