  • Data: 2018-07-15 09:51:52
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5b47813d$0$690$6...@n...neostrada.pl

    > Jaki masz CPU?
    >
    > Może pod W10 CPU
    > - nie potrafi obsłużyć wszystkiego, więc system
    >    - Twoje programy puszcza
    >    - a pracujące na niskim priorytecie
    >      w tle (dyskożerne) zatrzymuje?
    >
    > Pod W7 (lżejszym dla CPU niż W10) CPU
    > - potrafi obsłużyć wszystko, więc system
    >    - i Twoje programy puszcza,
    >    - i pracujących na niskim priorytecie
    >      w tle (dyskożernych) nie zatrzymuje?
    >
    > Tak więc (!być może!) pod W7 pracujące w tle dyskożerne
    > programy/aplikacje/usługi spowalniają (pracą z dyskiem)
> [...]

    Jakiś Intel, nie wiem jaki bo laptopa nie mam teraz pod ręką. Jakaś
    przyczyna jest, tylko jaka? Ja się skłaniam ku temu że to jednak za
    sprawą systemu, 10tka jest po prostu systemem sprawniej pracującym.

    A co do sposobu aktualizacji, to powiem tylko tyle że obydwu tych
    systemach to zwykła kiła. Co takiego złego było w sposobie aktualizacji
    XP że Microsoft wprowadził tak uciążliwe dla użytkownika procesy??