  • Data: 2018-07-18 22:32:20
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5b4f42c3$0$675$6...@n...neostrada.pl

    > Straciłem całą górę dobrych programów,

    Bywa. ;)

    > część była nie do odzyskania. Tego badziewnego antywirusa nie straciłem, mimo
    ważnej licencji i tak już poszedł do kosza po tym
    > incydencie.

    > W każdej chwili możesz zainstalować na nowo. Gdybyś nie miał to byłby problem. Jak
    np. u mnie, pękła oryginalna płytka z grą i
    > klops.

    Nośniki z instalarkami -- ja ciągnę instalki z netu.
    I gromadzę na dyskach.

    Już jest kolejna -- w tym tygodniu trzy razy aktualizuję.
    A każda aktualizacja -- w trzech etapach, z tego ostatni
    etap wymaga trybu awaryjnego...

    Kolejna, czyli z końcówką 26.

    VirtualBox-5.2.16-123759-Win.exe

    > To oczekiwałbym zdania w stylu - nic mi nie wiadomo o tym że 10ka

    Wiem z netu.

    > zarzyna dyski SSD jakie to opinie można wyczytać w necie,.

    Nie ukrywam, że nie mam SSD.

    > Że zapytam - a dla Ciebie strona M$ to jest coś wiarygodnego?

    Nie jestem fanem M$.

    > Rozwiązałeś jakiś problem za pomocą "poradników" na ich stronie?

    Nie -- nie pozbyłem się M$. ;)
    (największym tu problemem jest obecność M$ w ogóle)

    > Pisałeś, ale do końca nie masz pewności że to aktualizacja rozwaliła pulpit?

    Mam tak:

    ,,macierzysta'' W10 współpracuje z CC
    kopia tego W10 też współpracuje z CC
    kopia zostaje zaktualizowana do 1803
    1803 po aktualizacji nie współpracuje z CC
    kolejna kopia ,,macierzystego'' W10 współpracuje z CC

    CC potrafi wywrócić się a próba zajrzenia do ,,wydajności''
    skutkuje dziwnym komunikatem -- w skrócie ,,8 do 96''. ;)

    > Tak - system Windows 7 Home.

    Rozumiem. ;)

    > Że też Ci się chce..;-)

    Też rozumiem. ;)

    > Na pewno wydajniejsza, i z tego chyba powodu producent ją montuje
    > w swoim sprzęcie. U mnie to chodzi w automacie, ale gołym okiem nie sposób zauważyć

    Akurat łatwo zauważyć na filmie.

    > co w danym momencie pracuje, bo to nie jest tak że grafika przy pracy karty
    zintegrowanej pokazuje piekło a po przełączeniu na NV
    > widać niebo.;-)

    [i to rozumiem... ;) ]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,