    From: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Date: Thu, 14 Aug 2014 23:48:52 +0200

    W dniu 2014-08-14 22:01, atm pisze:
> [...]

    Widziałem, ale nie na moim telefonie, bo o swój dbam (mowa o obiektywie
    aparatu). Natomiast mam rysy na ekranie, które są naprawdę denerwujące i
    nic z nimi nie da się już zrobić.
    Natomiast aparat robi cudowne zdjęcia, gdy szybka od obiektywu jest
    brudna od paluchów. Sprawdzić możesz. Jak się ją podrapie, to jest
    podobnie. Poza tym wycieranie z paluchów to już czynność, przy której
    można to też zadrapać.

    > No wlasnie z gwozdziem bedzie slabo, ale juz piasek jak znalazl.
    > https://www.youtube.com/watch?v=kKPg6tPCxHM
    > Od kiedy mam smartfona przestalem nosic w kieszeni papier scierny ;]

    Chwila, ale GG to chyba jest tylko z przodu, jak już, prawda? A ja
    mówię też o stronie z obiektywem aparatu, czyli o tylnej stronie telefonu.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/