    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pokrowce, Oxford Aquatex i inne
    Date: Mon, 11 Apr 2011 08:43:54 +0200

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 00:44:31 +0200, Glub napisał(a):

    > Muszę kupić pokrowiec...

    Czemu musisz? No chyba, że chcesz lekko schować moto przed oczami
    wścibskich.
    Ja swego czasu kupiłem sobie pokrowiec na moto (materiałowy,
    impregnowany, 'oddychający'), jednakże po miesiącu, dwóch zrezygnowałem
    z jego użytkowania - jedyne przed czym chronił motocykl to kurz, bo
    przed wilgocią na pewno nie.

    > lecz sprzedawca mi robi wodę z mózgu twierdząc
    > że ten pokrowiec w ciapki moro :
    >
    > http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/35/47/
    22/1535472255

    > jest oddychający

    Mam coś takiego - też kupiony na alledrogo, tyle że jednobarwny. Fajnie
    wykonany, dobrze sprawujące się 'ściągacze', nieprzemakalny materiał,
    itd.

    >w przeciwieństwie do tego:
    >
    > http://www.tbiketomek.nazwa.pl/zdjecia/oxford-pokrow
    iec.bmp

    Sąsiad 'parkingowy' czymś takim skrywa swojego skuterka - dla mnie to
    wygląda jak grubsza folia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.