  • Data: 2011-04-11 09:25:20
    Temat: Re: Pokrowce, Oxford Aquatex i inne
    Od: Gravel <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 11, 11:11 am, Glub <g...@g...com> wrote:

> [...]
    owiec.bmp

    > Czyli odpada...

    Ja mam tego Oxforda, wcale nie jest z folii. To srebrne raczej nie
    oddycha, ale to czarne jest przewiewne. Generalnie niezle sie sprawuje
    - mam go ponad 2 lata, z tego 1,5 sezonu pod chmurka i nie bylo
    problemow. Inna sprawa, ze nie chroni 100% przed woda, zawsze cos
    przecieknie jak ostro pada, ale z drugiej strony bardzo szybko schnie
    i oto glownie chodzi.

    Pozdr
    Gravel

    --