  • Data: 2011-10-22 11:42:07
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Niestety, do funkcjonowania w społeczeństwie musisz mieć spory zasób
    > umiejętności humanistycznych a wiedza techniczna jest do tego zupełnie
    > zbędna. Można być bowiem b. uzdolnionym w jakiejś wąskiej dziedzinie
    > nauk ścisłyć a być patentowanym idiotą. W drugą stronę to już tak
    > często się nie zdaża. To dopiero od tak około 100 lat umiejętności
    > ścisłe zaczynają się liczyć. Do tego ścisłowcy podczas projektowania
    > kompletnie ignorują wymagania tzw. szarego człowieka tworząc
    > urządzenia, które bez przeczytania instrukcji obsługi są
> [...]

    Apple ma przede wszystkim ładny design i jest łatwe w obsłudze dla
    normalnego użytkownika. Jak coś w okolicy jest nieortodoksyjne, to Apple
    jest najgorszym systemem jaki znam. Potrzebowałem 3h by takie jabłko
    podłączyć do naszej sieci z firewallami i proxami. Japoński Windows zajął mi
    30 minut, mimo że japońskiego nie znam.

    Waldek