-
X-Received: by 10.224.192.199 with SMTP id dr7mr3650536qab.4.1357724004123; Wed, 09
Jan 2013 01:33:24 -0800 (PST)
Received: by 10.49.35.77 with SMTP id f13mr12082870qej.4.1357724004091; Wed, 09 Jan
2013 01:33:24 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
ms.xsnews.nl!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.
readnews.com!transit3.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!p13no2199666qai.0!new
s-out.google.com!k2ni5538qap.0!nntp.google.com!p13no2199665qai.0!postnews.googl
e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Wed, 9 Jan 2013 01:33:23 -0800 (PST)
In-Reply-To: <50ed2a28$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.129.115;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.127.129.115
References: <50ec7ad0$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<50ed2a28$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Pojemność akumulatora samochodowego
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 09 Jan 2013 09:33:24 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:640582
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 9 stycznia 2013 09:28:04 UTC+1 użytkownik Ukaniu napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:1a286080-edd3-4eda-be82-fec187298c0f@googlegrou
ps.com...
>
> Nowoczesne akumulatory hermetyczne mogą fizycznie nie przeżyć takiego
>
> eksperymentu. Przy niekorzystnym zbiegu okoliczności mogą ulec rozerwaniu.
>
> Do naładowania w stu procentach potrzebne jest napięcie ponad 16V. W
>
> samochodzie jest od 14,3 do 14,8. Za mało na 100%.
>
>
>
>
>
> ///
>
> Akumulator jest w stanie osiągnąć 100% naładowania jeśli napięcie jest
>
> wyższe lub równe buforowemu - czyli ok 13,65V w 20 stopniach. Tylko trwa to
>
> odpowiednio długo.
>
>
>
> W samochodach o ile nie jest to AGM nie ma hermatycznych akumulatorów i
>
> nawet tych "bezobsługowych" i ich nie rozerwie, czasem też wypadało by dolać
>
> do nich wody.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam,
>
> Łukasz
samoloty są najbezpieczniejszymi środkami transportu a i tak co jakiś czas któryś się
rozbije. Kluczowe jest że "potrzeba niekorzystnych zbiegów okoliczności". Takich jak
trotyl na pokładzie, brzoza i na przykład hel. samolotów jest mniej niż akumulatorów.
I pomimo że trudno w przypadku akumulatora do kupy zebrać akumulator, trotyl, brzozę
i hel to co jakiś czas któryś akumulator może ulec rozerwaniu w czasie ładowania. Jak
z ciągu niekorzystnych zbiegów okoliczności w przypadku akumulatora rozruchowego
wyeliminować 17V z prostownika a trotyl zastąpić stabilniejszym materiałem
wybuchowym. To ryzyko rozerwania akumulatora w czasie ładowania znacząco spadnie. O
to chodziło a nie że trzeba czasami dolać wody.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.13 14:04 Swift
- 09.01.13 14:13 RoMan Mandziejewicz
- 09.01.13 20:06 Dariusz K. Ładziak
- 09.01.13 21:47 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i