  • Data: 2017-04-07 13:48:13
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2017 o 12:26 Endriu <p...@i...pl> pisze:

    > ale powinna być jakaś jak nie koperta to wymalowane powinny być jakieś
    > zebry poziome:

    To jest zwyczajna jezdnia przeznaczona do jeżdżenia, na której jedynie nie
    wolno parkować, więc żadne koperty ani tym bardziej "zebry" nie powinny
    się tam znaleźć.
    Być może lepiej by było gdyby zakazy parkowania były zawsze dodatkowo
    oznaczane malunkami na jezdni albo znaki były ustawiane z obu stron ale na
    razie w Polsce obowiązuje oznakowanie z prawej strony i trzeba się nauczyć
    z tym żyć. Właściwie to nawet nie trzebaby nowych oznakowań wprowadzać
    tylko wszędzie gdzie są zakazy malować linie krawędziowe.

    --
    SW3
    ----