eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska. › Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
  • Data: 2017-04-02 19:23:40
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słyszałeś o 10m od skrzyżowania?

    W dupie mam przepisy. A najbardziej to w dupie mam policjantów. Mam czterech
    znajomych policjantów.

    1) pierwszy - okazało się po trzech latach małżeństwa zrobił dziecko w
    tajemnicy przed żoną. Później jak się wszsytko wydało rozwód, alimenta i
    kupa dziadostwa.
    2) drugi - chlał tak, a później bił żonę. Rozwód i kupa dziadostwa
    3) trzeci - chlał tak, że musiał isć na AA bo był nie do życia. W młodości
    kradł kasety z grami z e sklepu komputerowego
    4) czwarty taki miał pociąg do szybkich samochodów, że zapierdalał gdzie się
    tylko dało . Parę wypadków zatuszowali. Ale jak kiedyś zrobił dachowanie pod
    urzędem miejski to już musieli go wyjebać z Policji.

    Jak słysze słowo Policja i "służby" to jakby się dało to chcaiłbym opuścic
    tą planetę i zamienić ja na taką bez "służb". Za komuny było 60 km/h i się
    jeździło, ateraz jest 50 km/h i za każdym krzczorem stoi palant z suszarką.
    Jest lepiej, wg mnie wcale nie.

    Endriu