  • Data: 2009-04-18 22:04:05
    Temat: Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Sokół wrote:

    > Masz świadomość tego, że powyższa wypowiedź niebezpiecznie ociera się o Art.
    > 212 § 1 (być może także § 2, jeśli uznać Usenet za "środek masowego
    > komunikowania") Kodeksu Karnego?

    Kogo to niby miałby pomówić? "Wszystkich innych"? ;-)

    To mi przypomniało czasy, gdy pewne wrocławskie "Biuro" groziło
    procesami o zniesłwienie połowie polskiego Usenetu :-)

    Znieważenie musi dotyczyć konkretnego bytu. Nie można znieważyć "połowy
    społeczeństwa" pisząc np., że "połowa polskiego społeczeństwa nie
    rozumie prognozy pogody", bo coś takiego po prostu nie istnieje.

    M.