  • 31. Data: 2019-01-26 14:59:44
    Temat: Re: Poganiacz drogowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Wcześniej można było odnieść wrażenie, że Ty tyle dostałeś

    Ano dokładnie tak samo zrozumiałem. Stad było zdziwienie przeciez...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 32. Data: 2019-01-26 15:05:45
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale "zachamowalem" czy "zwolnilem do zatrzymania"

    Wisz, nie hamowałem przez 2 kilometry, ale też bardzo daleko było od
    zerwania przyczepności na mokrym. Tak jak zazwyczaj... przy płynnej
    jeździe. Zresztą TIR za nim wyhamował spokojnie i zaczął trąbić dopiero
    jak wyszliśmy z wozów i blokowali przejazd wystarczająco długo, żeby go
    zirytować :) Tak się teraz zastanawiam, dlaczego nas nie ominął od razu
    jak mógł... kurcze, nie pamiętam już tego dobrze, zostały raczej emocje
    niż fakty w głowie. Może staliśmy na pasie i gadali?

    > Tak jest, z urzedu.
    >
    > Widac zle sie tlumaczyl, bylo mowic ze zachamowales gwaltownie i on
    > ledwo sie wyrobil.

    Na 100% tak się tłumaczył. Do mnie też tak mówił przecież.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 33. Data: 2019-01-26 15:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Nawet gdyby - od tego są odstępy bezpieczeństwa, by dało się wyhamować
    > nawet jak ten z przodu da hebel.

    Gdyby było tak jak mowisz, to miałbys stłuczke na kazdej licy
    wymuszajacych bo w ruchu miejskim niemozliwe zeby kazdy dobrze zareagował
    na gwałtowne hamowanie *bez powodu*

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 34. Data: 2019-01-26 19:49:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2019 o 12:22, Irek.N. pisze:

    >W sądzie
    > zachowywał się bardzo niepoważnie i nie dało się nad nim zapanować
    > (znaczy sąd nie potrafił). Poglądy też miał dziwne, w sumie jego sprawa
    > i prawo. W efekcie dostał koszty mandatu, sądowe, jakąś tam jeszcze
    > grzywnę - nie pamiętam dokładnie, ale łącznie było tego w okolicach
    > półtora tysiąca oraz co najdziwniejsze, półroczny zakaz prowadzenia
    > pojazdów!

    Ewidentnie dostał za całokształt, a głównie za zachowanie w sądzie, a
    niekoniecznie za straszne przewinienie drogowe.
    Sąd słusznie uznał, że na drodze również może być ciężki do ogarnięcia.

  • 35. Data: 2019-01-26 21:36:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Chłopie, Ty weź się tam wybierz przynajmniej na wakacje
    > bo tu Ci nikt nie odpusci a odreagować jakoś trzeba :)

    Rozwiń co masz na myśli. Co mi to miałoby dać?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2019-01-26 21:57:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-25 o 22:00, Kris pisze:

    > W Polsce mamy ruch prawostronny, lewy służy np do wyprzedzania więc tylko tzw
    "zapierdalacze" jeżdżą lewym.
    > w Twingo zapierdalaczem trudno być

    Żyjesz w wirtualnej rzeczywistości, tudzież kapeluszniczej, jak
    Cavallino by to określił. Ja bym uzupełnił- złośliwego.

    Zdziwiłbyś się wiedząc ile razy tyodniowo na obwodnicy 3-miejskiej
    musiałem wyprzedzać z prawej, bo prawa była po horyzont wolna, a mimo to
    ktoś z "przepisową prędkością" trzymał się lewej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2019-01-26 22:24:46
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-25 o 21:57, Kris pisze:

    > Nie

    > Skoro facet z tyłu miga i trąbi to trzeba zwolnić do bezpiecznej prędkości bo nie
    wiadomo o co mu chodzi. Troche nieodpowiedzialnie się zachowaliśmy nie zatrzymując
    się żeby zapytać czy nie potrzebuje pomocy np.
    > Człowiek uczy się na błędach więc następnym razem zatrzymam się wyjdę z auta i
    zapytam "w czym mogę pomóc"

    Jeśli faktycznie było tak jak piszesz, to reakcja trąbiącego/migającego
    była absurgalna, szczególnie, że mógł wyprzedzić i dalej jechać w swoim
    stylu. Jakoś wydaje mi się to mało prawdopodobne lub trafiłeś na naćpanego.

    Jeśli próbujesz utożsamić moje "błyśnięcie z daleka na
    autostradzie/obwodnicy gdy ktoś lewą posuwa mając prawą wolną" z
    zaistniałą sytuacją, to nie bardzo rozumiem po co się mnie czepiasz. Nie
    sądzę abyś miał tak niski IQ aby nie rozróżnić obu sytuacji. W dodatku
    widzę, że przekłamywanie faktów sprawia Ci ogromną przyjemność. Nie
    staje Ci już by odczuwać konieczność zaspokajania się kłamstwem? Co
    chwilę mnie przytaczasz jako błyskającego wszędzie i zawsze. Jakbyś miał
    niezaleczone ADHD lub jakieś kompleksy, że nie stać Cię na lepsze auto.
    Sam nie wiem w czym rzecz i nawet wnikać nie chcę, ale zmień sobie
    wydumanego kochanka bo mnie to męczy.

    Poza wszystkim, zgodnie z tym co sam napisałeś - jesteś złośliwym
    dziadem i namawiasz do tego samego swoją żonę, co ona realizuje (również
    jak napisałeś). Czy nauczyłeś ją aportowania? Pasuje jej nie używanie
    mózgu? Jakoś nie wydaje mi się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 38. Data: 2019-01-26 22:31:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Wciska sie hamulec na tyle zeby sie swiatlo stopu wlaczylo i dodaje gazu. Mozg
    kierowcy w pierwszej chwili interpretuje zmiane odleglosci i czerwone swiatlo jako
    hamowanie.

    Nie wkręcaj się. Zauważyłem, że Kris ma tendencję do konfabulowania.
    Pomyśl logicznie - sytuacja jaką Kris przedstawił jest następująca:

    1. Jedzie prawą stroną przepisowo (jeden pas w jednym kierunku).
    2. Na lewym można wyprzedzać swobodnie.
    3. Gość, któremu się spieszy błyska i trąbi zamiast zwyczajnie wyprzedzić.

    Matrix jakiś? Sytuacja wydaje się być nierzeczywistą. Szczególnie w
    kontekście dalszych jego wypowiedzi w tym wątku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 39. Data: 2019-01-27 08:44:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2019 o 21:57, Marek S pisze:

> [...]
    > musiałem wyprzedzać z prawej, bo prawa była po horyzont wolna, a mimo to
    > ktoś z "przepisową prędkością" trzymał się lewej.

    Na Trasie Katowickiej w Poznaniu, większość jedzie pasem środkowym, duża
    część lewym.
    Najszybszy zazwyczaj jest więc pas prawy, który jest używany głównie
    przed rozjazdami.

    A polucja stoi w krzakach z radarami - zamiast kapeluszników ze
    środkowego pasa mandatami edukować co do obowiązującej w Polsce strony
    ruchu.....

    Potem debile myślą, że tak wolno jeździć....

  • 40. Data: 2019-01-27 09:18:55
    Od: p...@g...com

    --Matrix jakiś? Sytuacja wydaje się być nierzeczywistą. Szczególnie w
    kontekście dalszych jego wypowiedzi w tym wątku.

    Niekoniecznie. Czasami trafia się taki kołek co uczepi się zderzaka kiedy jadę 80 na
    70 ale nie wyprzedza mimo 2 pasów. Może po prostu trafił na pacjenta ?