  • 51. Data: 2020-04-12 13:39:23
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.04.2020 13:26, Shrek wrote:
    > No więc nie. Nie ma takiego prawa. Dopuszczalne imisje są określone
    > prawem a nie tym, że jak pierwszy zacząłeś hałasować czy śmierdzieć, to
    > reszta ma się dostosować.

    A swoje auto dostosowałeś do najnowszych wytycznych, czy jeździsz i
    smrodzisz innym?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2020-04-12 14:25:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu WS pisze tak:

    > A jak sie miasta porozrastaly, to wlasciciele mieli troche
    > pecha... a ktos, kto kupil dzialke obok nie powinien narzekac ;)
    > sam chacial... gdzies musza byc tego typu obiekty.

    Uszy jak karta wifi powinny miec wyłącznik ;)

    Sąsiadka rozmawia z psem przez 8 godzin cyk i wyłączasz.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 53. Data: 2020-04-12 14:50:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A swoje auto dostosowałeś do najnowszych wytycznych, czy jeździsz i
    > smrodzisz innym?

    Jezdżę i smrodzę w zgodzie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2020-04-12 18:20:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 14:50, Shrek pisze:

    > Jezdżę i smrodzę w zgodzie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

    Ale jak w firmie wywalają tę co była pierwsza a na jej miejsce
    zostawiają taką która nie była to pretensje miałeś straszne.
    To może jednak pierwszeństwo powinno mieć znaczenie?

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2020-04-12 18:41:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 18:20, RadoslawF pisze:

    > Ale jak w firmie wywalają tę co była pierwsza a na jej miejsce
    > zostawiają taką która nie była to pretensje miałeś straszne.
    > To może jednak pierwszeństwo powinno mieć znaczenie?

    Zastanawia mnie jakim tokiem myślenia powiązałeś ochronę kobiet
    korzystających z uprawnień związanych z rodzicielstwem z pierdzeniem z
    rury wydechowej. Musiałem chwilę pomyśleć o czym ty właściwie piszesz.

    W kwestii formalnej - na jej miejsce nie zostawiają innej, a zatrudniają
    nową. Co o tyle się nie trzyma kupy, że jej stanowisko pracy uległo
    likwidacji. Ale to jak wyżej napisałem temat na inną dyskusję.

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-04-12 19:26:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, April 12, 2020 at 1:26:28 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > Nie zmieniaj teamatu - rozmawiamy o tym, że jak ktoś był ponoć pierwszy
    > (a w zasadzie nie on tylko ktoś kiedyś), to on ma teraz prawo pierdzeić
    > swoim sifikiem czy latać bokiem jak ma tylny napęd. A jak mu gmina
    > wypowie umowę dzierżawy to jest to czyn haniebny, bo on był pierwszy i
    > cała gmina powinna z zachwytem słuchać jego pierdzenia. No więc nie. Nie
    > ma takiego prawa.

    No wiec nie, jesli np. podpisali umowe dzierzawy wieczystej pod tor motocyklowy, to
    jesli dzierzawca ma tam tor, to musza do konca umowy poczekac ;) pewnie 99 lat ;)

    https://www.wizjerprawny.pl/porada/rozwiazanie-uzytk
    owania-wieczystego-przed-terminem/

  • 57. Data: 2020-04-12 20:06:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 19:26, WS pisze:

> [...]
    jesli dzierzawca ma tam tor, to musza do konca umowy poczekac ;) pewnie 99 lat ;)

    No więc proszę o ten tor, co właściciel _toru_ ma na niego użytkowanie
    wieczyste oraz plan zagospodarowania.

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2020-04-12 21:25:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 18:41, Shrek pisze:

    > Zastanawia mnie jakim tokiem myślenia powiązałeś ochronę kobiet
    > korzystających z uprawnień związanych z rodzicielstwem z pierdzeniem z
    > rury wydechowej. Musiałem chwilę pomyśleć o czym ty właściwie piszesz.

    Z prawem pierwszeństwa geniuszu.

    > W kwestii formalnej - na jej miejsce nie zostawiają innej, a zatrudniają
    > nową. Co o tyle się nie trzyma kupy, że jej stanowisko pracy uległo
    > likwidacji. Ale to jak wyżej napisałem temat na inną dyskusję.

    Czyli zwolnili tą co była pierwsza. Może faktycznie pierwszeństwo
    nie powinno dawać gwarancji. I nie ważne czy to w pracy czy
    prowadzenia toru kartingowego czy innego.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2020-04-12 21:35:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 21:25, RadoslawF pisze:

    > Z prawem pierwszeństwa geniuszu.

    A co ma wspólnego przestrzeganie prawa z łamaniem prawa?

    > Czyli zwolnili tą co była pierwsza. Może faktycznie pierwszeństwo
    > nie powinno dawać gwarancji. I nie ważne czy to w pracy czy
    > prowadzenia toru kartingowego czy innego.

    Naprawdę twój rozum błądzi nieznanymi ścieżkami.

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-04-13 08:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Czyli zwolnili tą co była pierwsza. Może faktycznie pierwszeństwo
    > nie powinno dawać gwarancji. I nie ważne czy to w pracy czy
    > prowadzenia toru kartingowego czy innego.

    Fajne wnoskowanie ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam