eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPodwyższone spalanieRe: Podwyższone spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!.POSTED
    !not-for-mail
    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podwyższone spalanie
    Date: Fri, 1 Jul 2011 09:46:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <iuju0u$73f$1@news.onet.pl>
    References: <iui7io$39r$1@mx1.internetia.pl> <iuict0$ufo$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iuihbp$r0l$1@mx1.internetia.pl> <iuio6q$ufo$2@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 92-55-249-200.net.pbthawe.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309506398 7279 92.55.249.200 (1 Jul 2011 07:46:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jul 2011 07:46:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iuio6q$ufo$2@news.net.icm.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380701
    [ ukryj nagłówki ]

    > Sprawdź czy nie zasysasz lewego powietrza za
    > przepływomierzem.
    > Poza tym, zająłbym się wymianą wszystkich innych filtrów i
    > zapodaniu specyfików markowej firmy do czyszczenia układu
    > paliwowego (to jako pierwsze, potem wymiana filtrów),
    > następnie dwukrotna wymiana oleju na najlepszy jaki jest
    > na rynku, pierwszy olej 0W50, drugi normalny nieco
    > gęstszy. Dodatkowo zadbałbym o wszystkie masy w układzie
    > elektrycznym. Począwszy od wymiany masy aku-buda, aku-blok
    > silnika i dodałbym masę głowica-buda. Wymieniłbym
    > dodatkowo masy od wszystkich czujników, bo to one podają
    > nieprawidłowe wartości do sterownika silnika, który
    > cyklicznie zwiększa mieszankę paliwową. Potem bym
    > sprawdził w jakim stanie jest cały układ doprowadzający
    > powietrze do silnika i czy intercooler wraz z
    > "orurowaniem" jest czysty (bez śladu oleju), jeśli by coś
    > było bym rozebrał cały układ i wyczyścił. Wymieniłbym
    > filtr odmy i odprowadził rurkę spustową do specjalnego
    > pojemnika (niefabrycznego).
    > Następnie EGR wyłączyłbym w sterowniku. Nie wiem czy TDCi
    > ma jakieś elektrozawory przy turbo i egr? Jeśli tak, to
    > wiadomo wyczyścić filterki.

    Ale Kolega nie napisał że mu auto wpadło z mostu do rzeki
    ;-). Nie przesadzasz aby trochę? Najlepiej rozkręcić
    samochód na części i złożyć, tylko pytanie czy to ma sens...



    > Nic więcej na razie nie przychodzi mi do głowy, przed Tobą
    > trochę pracy.

    A to jeszcze coś może przyjść? Wymieniłeś usterki, które
    zdarzają się w autach nastoletnich ;-)



    > Sprawdź jeszcze wszystkie koła, czy na pewno lekko się
    > kręcą, bo może jakieś klocki nie odbijają na sankach i
    > szorują o tarczę.

    O, to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Ewentualnie
    podtarte łożysko, niech po jeździe sprawdzi czy nie grzeje
    nadmiernie się któraś felga...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: