-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-
mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Podwyższone spalanie
Date: Fri, 1 Jul 2011 00:18:03 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 32
Message-ID: <iuir5q$f4q$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <iui7io$39r$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1309470714 15514 149.156.157.66 (30 Jun 2011 21:51:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 21:51:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Antivirus: avast! (VPS 110630-0, 2011-06-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380650
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Madoniowie" napisał w wiadomości:
> Co może być przyczyną większego spalania? Komp nie daje błędów, wymieniony
> EGR i wszystkie wtryski, DPF jest drożny, procedura czyszczenia nie jest
> odpalona, a on i tak pali 1-2 litry więcej na setkę niż to drzewiej
> bywało. Styl jazdy bez zmian, paliwa zawsze różne.
> Mondeo MK3 2.0 TDCi DPF (niestety, psia krew... BTW, zna ktoś sposób na
> pozbycie się bez efektów ubocznych?)
Trzeba przetestować autko z laptopem na drodze przy butowaniu i obserwować
parametry silnika: przede wszystkim dawki i _korekcje_ na wtryskiwaczach i
stan nasycenia DPFa który może jest tak zapchany że komp włącza proces
regenracji poprzez zwiększenie dawki paliwa celem szybszego nagrzania ww.
filtra.
Jeśli ww. diagnostyka dynamiczna wykaże że wszystko ok to przyczyna może
leżeć w dużych oporach ruchu układu napędowego (które sprawdzisz podczas
badania ukłądu hamulcowego na rolkach [bębnach]).
Jeśli i to okaże się w porządku to przyczyna leży w...pogodzie ;-) To nie
żart ale napisałeś że z tygodnia na tydzień autko ci więcej pali. Z tygodnia
na tydzień nadeszło lato a z nim temp. powietrza jest coraz wyższa tam więc
gęstość zasysanego powietrza jest niższa...czujnik temp. powietrza
doładowującego i przepływomierz dają ECU "cynk" że silnik zasysa mały
strumień masowy powietrza i ECU zwiększa ciut doładowanie i ciut podnosi
dawkę paliwa....i tak sprawność silnika maleje i dlatego wysokoprężnaki
zużywają więcej ropki w upalne dni niż w chłodne.
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.11 00:46 Filip KK
- 01.07.11 08:51 Mirek Ptak
- 01.07.11 09:46 Robert_J
- 01.07.11 16:44 Madoniowie
- 01.07.11 16:48 Madoniowie
- 01.07.11 16:43 Madoniowie
- 01.07.11 22:37 MikOu
- 01.07.11 22:45 Madoniowie
- 03.07.11 01:21 MikOu
- 04.07.11 10:56 Mirek Ptak
- 04.07.11 19:38 Madoniowie
- 05.07.11 15:14 Mirek Ptak
- 05.07.11 16:41 Madoniowie
- 12.08.11 16:12 Madoniowie
- 12.08.11 16:27 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=