  • 1. Data: 2017-01-24 13:30:05
    Temat: Podwyżki A2 A4
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Dawno podwyżek nie było, no ale jak ktoś jest monopolistą, to co ma do
    stracenia :)

    http://moto.pl/MotoPL/7,133719,21284314,podwyzki-na-
    a4-juz-pewne-na-a2-drozej-na-pewno-nie-bedzie.html

    Za przejazd autostradą A4 na odcinku Kraków-Katowice zapłacimy więcej.
    Pojawiają się informacje, że drożej ma być też na A2, ale nie jest to
    jeszcze przesądzone

    - Przed 1 marca podwyżek na A2 na pewno nie będzie - powiedziała w
    rozmowie z moto.pl Zofia Kwiatkowska z Autostrady Wielkopolskiej S.A. -
    Nie mogę potwierdzić pojawiających się w mediach informacji, jakoby
    podwyżki miały być wprowadzone po tym terminie - dodała.

    Informację o planowanych podwyżkach podał "Dziennik Gazeta Prawna". Co
    prawda w rozmowie z "DGP" rzeczniczka również nie stwierdziła, że od
    marca za przejazd A2 zapłacimy więcej, to Dziennik zauważa, że podobne
    oświadczenia w przeszłości kończyły się zwiększeniem stawek. Skąd taki
    wniosek? Zgodnie z obowiązującym prawem opinia publiczna zawiadamiana
    jest o nowych stawkach za pośrednictwem mediów ogólnopolskich. Może to
    być zatem wstęp do przekazania kierowcom złych informacji.
    Podwyżki na A4 już pewne

    Potwierdzone są już podwyżki na A4 na odcinku Kraków-Katowice.
    Stalexport (zarządca drogi) poinformował, że stawki od 1 marca wzrosną z
    26,50 zł do 30 zł, ale obejmą wyłącznie samochody dostawcze i ciężarowe.

    Dobra wiadomość jest taka, że w tym roku na odcinkach autostrad
    zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad nie są
    planowane podwyżki. Na razie, bo już od 2018 roku przestanie obowiązywać
    zarządzenie Komisji Europejskiej, które zakazało GDDKiA zarabiania na
    państwowych autostradach.

  • 2. Data: 2017-01-24 15:50:37
    Temat: Re: Podwyżki A2 A4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dawno podwyżek nie było, no ale jak ktoś jest monopolistą, to co ma
    >do stracenia :)

    Wladze ma do stracenia :-)

> [...]

    >są planowane podwyżki. Na razie, bo już od 2018 roku przestanie
    >obowiązywać zarządzenie Komisji Europejskiej, które zakazało GDDKiA

    Krakow-Katowice to trudno powiedziec jaki jest.
    A 10 gr na odcinkach "panstwowych" to raczej nie jest zarabianie ...
    ale trzeba doliczyc akcyze paliwowa :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-01-25 01:05:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

    Dawno podwyżek nie było, no ale jak ktoś jest monopolistą, to co ma do
    stracenia :)

    http://moto.pl/MotoPL/7,133719,21284314,podwyzki-na-
    a4-juz-pewne-na-a2-drozej-na-pewno-nie-bedzie.html
    ---
    Wkleiłeś cały artykuł. Jesteś do tego uprawniony ?

  • 4. Data: 2017-01-25 18:58:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 01:05, re pisze:

> [...]
    a4-juz-pewne-na-a2-drozej-na-pewno-nie-bedzie.html

    > ---
    > Wkleiłeś cały artykuł. Jesteś do tego uprawniony ?
    buahaha pisiorze to już nawet linkowć nie można w tym kraju?

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2017-01-25 23:20:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Dawid"

> [...]
    > Wkleiłeś cały artykuł. Jesteś do tego uprawniony ?
    buahaha pisiorze to już nawet linkowć nie można w tym kraju?

    Napisałem mu o kopiowaniu a on o linkowaniu. Co za ...