  • 1. Data: 2017-01-21 17:24:22
    Temat: BMW podwodne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://olsztyn.wm.pl/412980,Nocne-szalenstwo-na-jezi
    orze-Ukiel-Jezdzace-po-lodzie-bmw-poszlo-na-dno-ZDJE
    CIA-I-FILM.html

    Wjeżdzasz na lód? Zadzwoń do klubu morsów po kalendarz imprez ;)

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

  • 2. Data: 2017-01-23 13:21:39
    Temat: Re: BMW podwodne
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-21 o 17:24, PiteR pisze:
    > http://olsztyn.wm.pl/412980,Nocne-szalenstwo-na-jezi
    orze-Ukiel-Jezdzace-po-lodzie-bmw-poszlo-na-dno-ZDJE
    CIA-I-FILM.html

    > Wjeżdzasz na lód? Zadzwoń do klubu morsów po kalendarz imprez ;)

    Strasznie niepijarowe auto biedak wybrał na takie zabawy.
    Ale od razu polubiłem gościa za takie podejście do rozrywki.

    pozdro

  • 3. Data: 2017-01-23 19:24:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** robot pisze tak:

    orze-Ukiel-Jez

    > Strasznie niepijarowe auto biedak wybrał na takie zabawy.
    > Ale od razu polubiłem gościa za takie podejście do rozrywki.

    Jezioro ma w porywach 43m. Ciekawe czy by wyciągali.

  • 4. Data: 2017-01-24 14:31:27
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 19:24, PiteR pisze:

    orze-Ukiel-Jez
    >>> dzace-po-lodzie-bmw-poszlo-na-dno-ZDJECIA-I-FILM.htm

    > Jezioro ma w porywach 43m. Ciekawe czy by wyciągali.

    Wbrew pozorom, takich przypadków jest sporo, głównie w Rosji, gdzie zimą
    rzeki i jeziora są wykorzystywane jako drogi. Kilka lat temu marszrutka
    z 7 osobami poszła pod lód na Obie.
    Tu fajna akcja w Polsce, 2 szt wyciągnięte własnymi siłami, bez szumu
    medialnego.
    https://www.youtube.com/watch?v=XSwPf2dJ7J4

  • 5. Data: 2017-01-24 14:58:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-24 o 14:31, adam pisze:
    > Wbrew pozorom, takich przypadków jest sporo

    Wiele lat temu, podczas zimy, jechałem pewnego do rolnika na
    Kielecczyźnie. Śnieg zawiał wszystkie drogi, a na dokładkę polnymi
    drogami jechało się niezbyt komfortowo, toteż ucieszyłem się bardzo,
    kiedy wreszcie trafił mi się kawałek równego. Droga skończyła się na
    środku zagrody rolniczej. Wyszedł gospodarz z chałupy i mówi:
    - Panie, zjedźcie ze stawu, bo lód może się załamać.
    Okazało się, że jechałem po rzeczce, która kończyła się stawem na podwórzu.
    :D
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 6. Data: 2017-01-29 22:31:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > http://olsztyn.wm.pl/412980,Nocne-szalenstwo-na-jezi
    orze-Ukiel-Jezd
    > zace-po-lodzie-bmw-poszlo-na-dno-ZDJECIA-I-FILM.html
    >

    > Wjeżdzasz na lód? Zadzwoń do klubu morsów po kalendarz imprez ;)

    Wadzitiel BMW zabił pasażera

    http://szczytno.wm.pl/414700,Kierowca-bmw-jezdzil-po
    -lodzie-Jedna-osoba-nie-zyje.html