  • Data: 2021-02-23 11:24:14
    Temat: Re: Podwyżka opłat na A2
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 23.02.2021 o 10:22, KrzysiekSX napisał:

    > Jak sobie przypominam, z całej mojej klasy z podstawówki na polu czas spędzało
    > może z 6-7 na 25, w tym ja z dwoma kolegami mieliśmy paczkę i była jeszcze druga
    > konkurencyjna paczka w drugiej części wsi.

    To da się wytłumaczyć tym, że pewnie nie wszystkie dzieci miały blisko
    do pola. Byli też chłopi małorolni, a także bezrolni fornale, więc ich
    dzieci mogły co najwyżej chodzić po cudzym polu, co nie wszystkim mogło
    się podobać. A zresztą, granie w piłkę na świeżo zaoranym polu też do
    wielkich przyjemności nie należy. Mniemam więc, że 18-19 pozostałych
    Twych kolegów bawiło się z konieczności na dworze. Komputerów jeszcze
    nie było, więc nie można było w domu grać w grę.

    PS. Mieszkałem w Krakowie i tam też wychodziłem na pole. Z psem zwykle
    na pole w Parku Krakowskim, bo tam miałem najbliżej z Karmelickiej.

    --
    Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
    (Siara)