  • Data: 2021-02-17 11:48:59
    Temat: Re: Podwyżka opłat na A2
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-17 o 10:00, Cavallino pisze:

    > Obstawiam, że jednak spłata kredytów.
    Może tak być, choć w zależności od poszczególnych lat zyski SAM wynosiły
    od 30 do 120 mln zł. Zysk, a więc juz po uwzględnieniu rat ew. kredytów.
    Pamiętam, jak jeździłem tą drogą zanim przejął ją Stalexport - mówiąc
    szczerze to nie widzę specjalnych rózniuc no może poza tym, że
    nawierzchnia była ciut gorsza, ale i tak jechało się szybciej, bo nie
    było nieustających remontów, jak jest teraz. niestety nie znalazlem
    zdjęć z tamtego okresu (sprzed 1995 r.).
    A tu 2 ciekawe materiały:
    https://gazetakrakowska.pl/prywatna-firma-rzadzi-i-d
    zieli-na-a4/ar/567253
    https://spidersweb.pl/autoblog/autostrada-a4-oplaty-
    to-zart/
    Ciekawa jest teoria o celowym przeciąganiu remontów i eliminowaniu tym
    samym części ruchu :-) W sumie co im zależy? Jak nie będzie ruchu to i
    tak państwo dopłaci...

    T.