  • Data: 2009-01-22 13:09:08
    Temat: Re: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: Korban <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 13:49, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Przecież ceny europejskie są o jakieś 10-20% niższe niż u nas. Dotyczy to
    > wszystkiego. Żyjesz w świecie ułudy. A że Słowacy mieli jeszcze taniej, to jeżdżą.
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Będzie flejm, OT i NTG :)

    Żywność w UE jest droższa niż u nas, np. chleb w Austrii to po
    przeliczeniu 8 PLN, gdzie tu tanio? Poza tym kurs euro jest
    dostosowany do gospodarek bogatych państw UE, co nie zawsze jest
    korzystne dla nas. Poza tym własna waluta pozwala kontrolować
    gospodarkę i przeciwdziałać lub łagodzić kryzysy przez ustalanie
    odpowiednich stóp procentowych, etc. Angole jakoś nie pozbyli się
    funta i chyba wiedzą co robią. Na szczęście nie spełniamy unijnych
    wymogów w kwestii przyjęcia euro. I na tym kończę bo to jest OT i NTG
    (ale poprawić sobie humor zawsze mogę :)).

    pozdrawiam
    Mirek