  • 41. Data: 2016-11-28 17:30:17
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA6CE9B1ADDEF1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A cóż to za argument?
    >Podwyżki sa dlatego ze nas stac?
    >Hm...

    O ustalaniu ceny na wolnym rynku slyszal ?
    Tak, dlatego, ze nas stac :-)

    >Bo to tez jest absurdalne, ze stłuczka na jednym aucie a wpływa na na
    >wszystkie.

    Z jednej strony - idiotyczne, z drugiej ... a moze wcale nie, z
    trzeciej ... pojdziesz do konkurencji, tam wbija pesel w UFG, zobacza
    te stluczke ... wiec takiemu klientowi podniesc skladke mozna, bo nie
    ma gdzie uciec :-)

    >A sprawcy co?
    >Sprawcy czego?
    >Pytasz czy sprawca stłuczki w moim aucie jest właścicelem tego
    >drugiego
    >auta?
    >Nie jest, 0 powiazania.

    Ale jednak stluczka w twoim aucie byla ?

    >Ale pytanie jest ciekawe - czy jak ktos jedzie czyims autem i ma
    >słuczke to
    >ta stłuczka wpływa na składke właściciela samochodu jak i sprawcy?

    Ja tam nie wiem, ale "informacje o zdarzeniu szkodowym" w bazie sa.
    Pojdziesz do innego ubezpieczyciela, on wklepie pesel, i mu powinno
    wyskoczyc
    -szkody z aut, gdzie byles wlascicielem,
    -szkody, gdzie byles sprawca,
    -szkody, gdzie wyplacono ci z AC ...

    i juz nie bedzie "znizka 70%" :-)

    >Mysle, ze kultura wymagałaby po prostu wytłumaczenia tego w piśmie.
    >Ale to tylko moje idealistyczne podejscie do obsługi klienta.

    Myslisz, ze ktos to bedzie analizowal czemu tak ?
    Standardowe pisemko "szanowny panie, system wyliczyl nowa skladke dla
    oferty przedluzenia polisy. Nadmieniamy, ze podwyzka nastapila z
    przyczyn ogolnych zmian na rynku i wzrostu wyplacanych odszkodowan,
    niezaleznych od nas".

    Ale ... nie zdobyli sie nawet na to :-)

    >Tak, na zadupiu... Poznań to takie zadupie w wielkopolsce.

    To co to jest - maluch? CC 700 ?
    Bo stawki poznanskie pewnie podobne do wroclawskich - rok temu niska
    stawka OC to byla raczej 600 zl a nie 300.
    za silnik 1.8 czy 1.9 ..

    >IMO nalezy sie troche szanowac - nie chca klienta to sie pozegnamy i
    >tyle.

    Sprawdzic konkurencje zawsze warto.
    Ale chyba juz to zrobiles, to ile wyszlo ?

    J.

  • 42. Data: 2016-11-28 17:38:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Te auta nie maja ze soba nic wspolnego wiec na pewno nie.
    >rózni własciciele ;-)

    A sprawcy ?
    ---
    A jak nie to może chociaż noszą to samo imię :-)

  • 43. Data: 2016-11-28 18:47:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-11-2016 o 13:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    > [...]
    >
    > Czasem warto i samemu cos przeliczyc ... choc przyznaje, ze blisko.

    > A nie ze sprzedaza polis ?
    > Agenci pensje maja, premie od sprzedazy, brookerzy tez nie pracuja za
    > darmo.
    > No i reklamy w TV nie sa za darmo ..

    No to mają z czego obcinać, więc nie trzeba podnosić składek.

  • 44. Data: 2016-11-28 18:50:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-11-2016 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Niezle, czyli koszty funkcjonowania to ponad 30%?
    > Wow, no to nic dziwnego ze taka strata...

    Przecież o tym pisałem, ze ta rzekoma strata to mega ściema.
    Zwłaszcza że ci niby pracownicy sprzedawali jednocześnie milion innych
    polis z innych tytułów.

    To tak jak niby straty banków z tyt. kredytów frankowych - te straty to
    brak nieuczciwego i nieuzasadnionego zarobku przez kolejnych naście lat.

  • 45. Data: 2016-11-28 19:22:41
    Od: kto_masz <k...@o...pl>

    ...pierwszy do skontrolowania w temacie wyłudzeń odszkodowania:

    https://www.youtube.com/watch?v=MPEAdFtHNUs

    Przez takich składki rosną.

  • 46. Data: 2016-11-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A sprawcy ?
    > ---
    > A jak nie to może chociaż noszą to samo imię :-)

    W koncu napisałes coś sensownego ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 47. Data: 2016-11-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > O ustalaniu ceny na wolnym rynku slyszal ?
    > Tak, dlatego, ze nas stac :-)

    Powiedz ze zartujesz?
    Oni własnie ustalili sobie odgórnie podwyzki, ustalili sobie, ze te
    podwyzki beda ustawowe bo maja przynosic zysk.
    Tak wiec koszty nie graja roli.
    A ty mowisz o wolnym rynku?
    Kpina?

> [...]
    > trzeciej ... pojdziesz do konkurencji, tam wbija pesel w UFG, zobacza
    > te stluczke ... wiec takiemu klientowi podniesc skladke mozna, bo nie

    No ale to w koncu to Oc jest na auto czy na człowieka.
    Konsekwencji zadam! :)

    > Ale jednak stluczka w twoim aucie byla ?

    Kurwa, czy ja coś niewyraźnie pisze?
    Była. I co? Nie rozumiesz, ze tamto auto nijak nie jest ze mna formalnie
    powiazane? To jest za trudne do ogarniecia? 5 razy mam napisac?

> [...]
    > Pojdziesz do innego ubezpieczyciela, on wklepie pesel, i mu powinno
    > wyskoczyc
    > -szkody z aut, gdzie byles wlascicielem,

    Ale tu jest znika 70%. A kwota 4 x wyzsza.
    W innej firmie zaproponowano 500 - to i tak gigantyczna podwyzka ale jednak
    sporo mniej.

> [...]
    > oferty przedluzenia polisy. Nadmieniamy, ze podwyzka nastapila z
    > przyczyn ogolnych zmian na rynku i wzrostu wyplacanych odszkodowan,

    Ale ja nie pisze o tym jak jest, tylko jakby było kulturalnie i z
    poszanowaniem klienta. Ale o czym ja mowie - ubezpieczyciel i poszanowanie
    klienta...

    > Ale ... nie zdobyli sie nawet na to :-)

    Mozel epiej ze nie napisali tak jak podałes, bo to by oznaczało ze
    dodatkowo sa kłamcami.
    Bo to co powyzej, nie usprawiedliwia wzrostu składki x4.

    > To co to jest - maluch? CC 700 ?

    Citroen ZX.

    > Bo stawki poznanskie pewnie podobne do wroclawskich - rok temu niska
    > stawka OC to byla raczej 600 zl a nie 300.
    > za silnik 1.8 czy 1.9 ..

    1.4

    > Sprawdzic konkurencje zawsze warto.
    > Ale chyba juz to zrobiles, to ile wyszlo ?

    500.
    Może sie jeszcze przemogę i wklepie w rankomat ale nie wiem czy bedzie mi
    się chciało zwłaszcza ze z rankomatu przestałem korzystac jakies 2 lata
    temu gdzie kazde ubezpieczenie było drozsze niz w pobliskim biurze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 48. Data: 2016-11-28 23:06:09
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Scobowski w

    > coś panikujecie.
    > Ja właśnie do wiosny wymienię 5 samochodów (3 sprzedam, 2 wezmę w
    > posiadanie :P ),

    Typowe PiSowskie liczenie, a tak naprawdę pozbędziesz sie jednego z pięciu,
    bo:

    > droższe o o ok. 30% od dotychczasowych

    :D

    Zamiast zapłacić 5*+30% czyli powiedzmy (500+30%)*5 co daje 3250 zapłacisz
    4*+30% co wyjdzie (500+30%)*4 czyli 2600. Całemu światu ogłosisz zapewne, że
    pomimo podwyżki OC dzięki PiS zostało ci w kieszeni 650...

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2016-11-29 21:46:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 23:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Proama
    > Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    > Brak jakichkolwiek szkód.
    > Przyznane zniżki - 70%.
    > Proponowana aktualna stawka - 1300zł...
    >
    > Ponad 4x więcej...?
    > WTF?

    U mnie - Warta, OC poprzedni rok 583zł. Wstępna oferta na ten rok 612zł.
    Bez negocjacji, z automatu takie dostałem. Zgłoszę się do agenta po rabat
    - będzie taniej niż rok wcześniej.
    Auto to samo oczywiście.

    TG

  • 50. Data: 2016-11-29 22:22:58
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Proama
    >Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    >Brak jakichkolwiek szkód.
    >Przyznane zniżki - 70%.
    >Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

    Polo Fun 1.4 100KM 2005
    Samo OC Warszawa
    55% znizek
    poprzednia 490pln aktualna 743pln AVIVA
    inne ubezpieczalnie od około 1000 do 1300pln

    Tak informacyjnie co gdzie można kupić.
    masakra jakaś, będzie sporo ludzi jeździło bez OC jak nic.

    Buniek