  • 201. Data: 2012-07-18 18:11:01
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 16:47, Budzik wrote:
    > Użytkownik kamil k...@s...com ...

    > kolejny teoretyk....

    Skądże znowu, odwiedzając polskę jeżdżę przeważnie wolniej, niż gdzie
    indziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 202. Data: 2012-07-18 18:12:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik kamil k...@s...com ...
    >kolejny teoretyk....

    No nie calkiem.
    Ja i teoretycznie kiedys liczylem, i w praktyce stosowalem ...

    J.

  • 203. Data: 2012-07-18 21:08:03
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > To nie pech, tylko głupie przepisy/oznaczenia i policja, która musi
    > wyrobić normę.

    Wiesz, jakby ograniczenia ustawiać pod kątem ruchu o czwartej rano to na
    osiedlowej ulilczce biegnącej wzdłuż najbliższej mnie podstawówki można
    by i 80km/h latać. Ale jakoś nie wyobrażam sobie tego w dzień...

    > Ale widziałeś inne pseudo zabudowane tereny z pewnością i widziałeś
    > wsie, które przy tym konkretnym obszarze zabudowanym w Skierniewicach są
    > już wręcz centrami już wielkich aglomeracji. :)

    To jeszcze jest pikuś. Jak ze Skierniewic pojedziesz do Katowickiej to
    po drodze masz miejscowość Wycześniak. Gdzie teren zabudowany zaczyna
    sie w lesie-lesie.

    >>> http://www.motofakty.pl/artykul/kierowcy-pojada-10-k
    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    > Nic mi się nie myli, skoro nie łapią, a warunki na to powyzwalają, to
    > dlaczego nie? +10 km/h na liczniku, to realnie + 4, 6 km/h przy
    > prędkości 100km/h.

    Nie bo nie wolno. (żeby było jasne, mówię o przepisach, a nie o tym jak
    ja jeżdżę)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 204. Data: 2012-07-18 21:09:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.07.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    > To tez, ale ... czy nie symptomatyczne ze to sie kujawsko-pomorskiemu
    > marszalkowi nie spodobalo ?
    > Wloclawek tez tam lezy :-)

    Taaa. To tak jak w Wawie Strasz Wiejska dzielnie dbała o bezpieczeństwo
    na prostym odcinku trzypasmowej drogi bez przejścia dla pieszych...
    Podwyższyli ograniczenie i nagle miejsce przestałobyć takie
    niebezpieczne...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 205. Data: 2012-07-18 21:23:52
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Ty poważnie z tym Żukiem?

    Jaja sobie robi. A teraz poważnie: po wielu tutejszych dyskusjach o
    ograniczeniach zacząłem się uważnie przyglądać ograniczeniom w stylu
    "60km/h" w miejscu w którym bez problemów można przelecieć 120km/h i
    więcej. Po przyjrzeniu się bardzo często się okazuje, że przelecieć
    można... o ile droga będzie pusta i czysta.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 206. Data: 2012-07-18 21:36:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Wiesz, jakby ograniczenia ustawiać pod kątem ruchu o czwartej rano to na
    > osiedlowej ulilczce biegnącej wzdłuż najbliższej mnie podstawówki można
    > by i 80km/h latać. Ale jakoś nie wyobrażam sobie tego w dzień...

    A można by postawić znak z ograniczeniem i tabliczką, że obowiązuje
    powiedzmy od 6 rano do 23?

  • 207. Data: 2012-07-18 21:38:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 16:26, J.F pisze:
    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    > To tez, ale ... czy nie symptomatyczne ze to sie kujawsko-pomorskiemu
    > marszalkowi nie spodobalo ?
    > Wloclawek tez tam lezy :-)

    A ja słyszałem, że Włocławek jest prymusem pod względem ilości mandatów
    i widząc co te kurwy z drogówki tu wyprawiają to jakoś wcale mnie to nie
    dziwi.

  • 208. Data: 2012-07-18 21:41:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > więcej. Po przyjrzeniu się bardzo często się okazuje, że przelecieć
    > można... o ile droga będzie pusta i czysta.

    Zgadzam się, ja się nie czepiam wszystkich ograniczeń, tylko tych
    absurdalnych, gdzie naprawdę pomimo, że jechałem tamtędy ze 100 razy nie
    znalazłem rozsądnego wyjaśnienia tego ograniczenia.

  • 209. Data: 2012-07-18 21:49:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    in...

    > Ja jako kierujący też. Jako pieszy nie zawsze. W Norwegii byłem pieszym.

    > Chyba nie łapiesz... W radarze nie siedzi ludek i nie losuje wartości :)

    No dobra, wystarczy tych kapeluszniczych bredni.
    PLONK

  • 210. Data: 2012-07-18 21:49:51
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:ju73gi$dku$2@mx1.internetia.pl>:

    > A ja słyszałem, że Włocławek jest prymusem pod względem ilości mandatów
    > i widząc co te kurwy z drogówki tu wyprawiają to jakoś wcale mnie to nie
    > dziwi.

    O wizytach u KOMENDANTA już zapomniałeś?!

    --
    Tomasz Nycz