  • Data: 2012-07-18 13:42:00
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to masz pecha, ograniczenia są całodobowe.

    To nie pech, tylko głupie przepisy/oznaczenia i policja, która musi
    wyrobić normę.

    > Nie znam tej drogi.
    Ale widziałeś inne pseudo zabudowane tereny z pewnością i widziałeś
    wsie, które przy tym konkretnym obszarze zabudowanym w Skierniewicach są
    już wręcz centrami już wielkich aglomeracji. :)

    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    > Myli Ci się "nie będą łapać" z "można tyle jechać".

    Nic mi się nie myli, skoro nie łapią, a warunki na to powyzwalają, to
    dlaczego nie? +10 km/h na liczniku, to realnie + 4, 6 km/h przy
    prędkości 100km/h.