  • Data: 2012-07-18 21:23:52
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > Ty poważnie z tym Żukiem?

    Jaja sobie robi. A teraz poważnie: po wielu tutejszych dyskusjach o
    ograniczeniach zacząłem się uważnie przyglądać ograniczeniom w stylu
    "60km/h" w miejscu w którym bez problemów można przelecieć 120km/h i
    więcej. Po przyjrzeniu się bardzo często się okazuje, że przelecieć
    można... o ile droga będzie pusta i czysta.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski