  • Data: 2012-07-17 01:37:04
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Nie można. Jechałem 60, gnój z Iskrą pokazał mi 76. Sprawę w sądzie
    > wygrałem, bo na monitoringu jednego Orlenu widać było mój przejazd i
    > jego pomiar i 4 biegłych wyliczyło, że jechałem między 52 a 56.
    > Urządzenie miało legalizację, policjant miał (choć teraz nie jest
    > wymagane) papiery o przebytym szkoleniu. I co? I chuj, sprawę wygrałem w
    > okręgowym nawet, a wyżej się już kurwy z policji nie odwoływały. Teraz
    > po 2 latach mam drugą sprawę w Gnieźnie. Też miałem 60, a pokazał mi
    > chyba 86 o ile pamiętam i też wygram (póki co nie pisze jakie asy są w
> [...]

    to jest jeszcz nic - ot dali im sprzęt, pokazali jak nacisnąć i nie
    powiedzieli, że to nie zawsze działa.
    Wymienimy... ocywiście za nasze....

    Ja kiedys, jak jeszcze byłem parę lat głupszy, zapłaciłem mandat w miejscu
    gdzie nie było ograniczenia. Mówię ze nie widziałem, oni ze jest. No to
    uwierzyłem. Potem jadac ponownie tą trasą, zorientowałem się, że ograczenie
    stoi po lewej stronie drogi! No ale zdarza się. Dzwonię więc do komendy,
    mówie co i jak a oni ze ich to nei obchodzi i ze mandatu nie moga anulować.
    Potem zadzwoniłem jeszcze raz, żeby chociaż przestali tam suszyć albo
    zmienili oznakowanie na poprawne.
    Teraz juz tam nie jezdze, ale wtedy ze dwa lata oznaczenie wyglądało tak
    samo, a i patrol jeszcze kila razy widziałem.
    Teren poza miastem, po prawej łaka, po lewej dwa domy...

    I co biedny obywatel ma myśleć?