  • Data: 2012-07-17 09:16:26
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-16, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > z ciekawości - to jest bezkrytyczność czy demagogia?

    A słownik masz w domu?

    Przywołałem tylko dane (oficjalne). We fragmencie, który cytujesz, nie
    ma żadnej mojej opinii.
    Chyba że traktujesz tak zestawienie śmiertelności z karami, ale
    to nie moja opinia tylko istniejąca korelacja.

    Jeśli bardzo chcesz użyć jakiegoś mądrego terminu, to możesz to nazwać
    manipulacją, ale ponieważ nie wyciągam wniosków, to nie muszę się
    z niczego tłumaczyć :)

    pozdrawiam,
    PK