  • 81. Data: 2012-07-17 00:27:29
    Temat: Re: Podwy ka mandat w drogowych.
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "WW"

    > Mnie nie pasuje.
    > Coraz wyższe mandaty, coraz więcej fotoradarów i coraz więcej
    > wypadków.

    Odniose się do ostatniej części wypowiedzi "coraz więcej wypadków" - to
    wina wyższych mandatów czy fotoradarów?

  • 82. Data: 2012-07-17 00:29:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 16.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > Sąd był innego zdania. Jak znajdę na dysku zdjęcie zrobione 30 min po
    > pomiarze to je wrzucę.

    Wrzuć również wyrok sądu.

    > Po co? Od roku bywam na tej drodze dwa razy w tygodniu, zazwyczaj nocą,
    > zazwyczaj nie widzę ani jednego samochodu, lub kilka. Nigdy nie
    > widziałem tam pieszego w porach, kiedy tamtędy jadę. Więc po co?

    Ja tą drogą ostatnio jechałem wczoraj. Poprzednio dwa dni temu, jeszcze
    wcześniej w piątek. Więc nie opowiadaj mi bajek... (z drugiej strony: ja
    tam jeżdzę w dzień, wieczorem. O trzeciej w nocy na pewno jest mniejszy
    ruch)

    > Mówimy chyba nie o tym samym odcinku, wrzucę nagranie z VR to się wtedy
    > ustosunkujesz.

    Mówię o DW 707. Jak teren zabudowany zaczyna się w Strzybodze tak jest
    do Skierniewic. W połowie jest 600 metrów terenu niezabudowanego.

    LOL. Znajdź te +10 w PoRD.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 83. Data: 2012-07-17 00:30:40
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-16 22:55, PK pisze:
    > Jesteś kolejną osobą, która mówi o mandatach jak o jakiejś codziennej
    > opłacie za jazdę albo losowym wydarzeniu.

    Ile synku robisz kilometrów rocznie? Największym zagrożeniem nie są
    zawodowi ani ci niezawodowi a dużo jeżdżący kierowcy. Tylko Ci
    niedzielni od święta wyruszający na drogę i uważający się za mistrzów
    kierownicy, a te mandaty biją najwięcej w zawodowych, pracujących za
    2000-3000 zł na rękę na drodze. Szczególnie, że Policja dokonuje bardzo
    często pomiarów niepoprawnie, zazwyczaj urządzeniem, które nie powinno
    być dopuszczone do użytku. Osłuchaj w końcu reportaż, do którego link
    podałem Ci kilkukrotnie. Ja widuje patrol drogówki z radarem co dzień, a
    nawet kilka razy dziennie. Ty jeżdżąc wokół komina może raz na miesiąc.

    > Można jeździć tak, żeby mandatów nie płacić. Wtedy wszystko jedno
    > czy jesteś Kulczykiem czy bezrobotnym na hulajnodze.

    Nie można. Jechałem 60, gnój z Iskrą pokazał mi 76. Sprawę w sądzie
    wygrałem, bo na monitoringu jednego Orlenu widać było mój przejazd i
    jego pomiar i 4 biegłych wyliczyło, że jechałem między 52 a 56.
    Urządzenie miało legalizację, policjant miał (choć teraz nie jest
    wymagane) papiery o przebytym szkoleniu. I co? I chuj, sprawę wygrałem w
    okręgowym nawet, a wyżej się już kurwy z policji nie odwoływały. Teraz
    po 2 latach mam drugą sprawę w Gnieźnie. Też miałem 60, a pokazał mi
    chyba 86 o ile pamiętam i też wygram (póki co nie pisze jakie asy są w
    rękawie, bo ktoś z Gniezna z KMP może to przeczytać, ale uwierz szczęka
    im opadnie). Teraz odkąd mam VR już drugi raz policjant odstąpił (dziś)
    od ukarania mnie mandatem, bo jednak nie był pewny pomiaru, a
    przynajmniej przestał być, jak mu palcem nagrywający VR pokazałem.

  • 84. Data: 2012-07-17 00:34:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Użytkownik "WW"

    > Odniose się do ostatniej części wypowiedzi "coraz więcej wypadków" - to
    > wina wyższych mandatów czy fotoradarów?

    Braku dobrych dróg? Dobrych, czyli równych, z poboczami. Nadmiaru i
    niedoboru odpowiedniego oznakowania (w zależności od odcinka), stanu
    technicznego samochodów (tfu wraków z zachodu)?

  • 85. Data: 2012-07-17 00:37:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Mówię o DW 707. Jak teren zabudowany zaczyna się w Strzybodze tak jest
    > do Skierniewic. W połowie jest 600 metrów terenu niezabudowanego.

    OK i zaczyna się zabudowany, czyli 2 albo 3 domy, ogródki działkowe
    chyba i tak aż do tego markeciku (biedronka?).

    > LOL. Znajdź te +10 w PoRD.
    Jakieś rozporządzenie dla policji odnośnie pomiarów było, w tv mówili,
    szukać mi się nie chce.

  • 86. Data: 2012-07-17 00:39:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > wcześniej w piątek. Więc nie opowiadaj mi bajek... (z drugiej strony: ja
    > tam jeżdzę w dzień, wieczorem. O trzeciej w nocy na pewno jest mniejszy

    Na nagraniu policzymy pojazdy i pieszych razem. :) Palce wystarczą.

  • 87. Data: 2012-07-17 00:44:23
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-16 18:33, anacron pisze:
    > Osobiście widziałem stłuczkę przy FR w Rawie Mazowieckiej na krajowej 8.

    Jak śpiewał ostatnio kabaret Pod wyrwigroszem
    "Szosa, szosa, dostałem 4 lata..."
    i coś o końcówce rządów i takie tam...
    Bo już nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przecieki z narady. Machloje
    peezelu...

    A tak serio. Mam nadzieję że zapamiętacie te nowe 300 radarów i podwyżki
    przy urnie wyborczej

    PS. A w Hiszpanii tragiczna wiadomość. Muszą podnieść po wielu latach
    Vat z 18 na 21%. Tragedia.
    PS. 2. A w Grecji pewna pani w kryzysie już nie może sobie pozwolić na
    obiad w restauracji 5 razy w tygodniu. Musi przynajmniej 2 razy sama
    gotować. Tragedia. W dodatku jedno ze swoich 3 mieszkań będzie musiała
    wynająć. Obcy ludzie będą się szwendać. Tragedia. Trzeba biedulkom
    pomóc. Bądź patriotą i wspomóż budżet. Płać więcej mandatów ;-)

  • 88. Data: 2012-07-17 00:45:45
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 21:34:12 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>
    > kasa to kasa.
    > Skoro mieli zarezerwowane na radary ale zabrakło na fragment obwodnicy to
    > mogli przesunąc.

    No ale po ch* robic ustawe fotoradarowa, a potem nie dawac na nia pieniedzy
    ?
    Gdzie tu sens, gdzie logika ? :-)

    > Dodatkowo mogli poprosić o zaopiniowanie takiego przesunięcia przesz
    > policję czy ITD - chyba nikt nie jest samobójcą, aby jawnie powiedzieć, ze
    > się nie zgadza i że omawiany fragment obwodnicy jest niepotrzebny.

    Moga powiedziec ze FR sa wazniejsze :-)

    Poza tym skoro jest ustawa sejmu, to rzad nie powinien pytac pytac policji
    czy ITD o opinie, tylko realizowac.

    J.

  • 89. Data: 2012-07-17 01:06:33
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]

    > opłacie za jazdę albo losowym wydarzeniu. Można jeździć tak, żeby
    > mandatów nie płacić. Wtedy wszystko jedno czy jesteś Kulczykiem

    Napisz ile jeździsz. W jakich warunkach.
    Ja standardowo 15-20 tys. rocznie 50/50 miasto/trasa. Dojazdy do pracy,
    przedszkola, raz w tygodniu wypad do rodziny.
    Mogę się starać a i tak na łapankę z nie uporządkowanymi znakami po
    remoncie ulicy nic nie poradzę. Nie da się nie płacić!!!

    PS. Od 20 lat mam PJ i nie miałem (odpukać, odpukać, odpukać) nawet
    stłuczki a mandaty płacę. Raz do roku ale płacę. Tak jest ustawione
    prawo i kropka. Wniosek - trzeba jeździć z głową żeby nie zrobić sobie i
    innym krzywdy, nie być zawalidrogą, a nie z paragrafem.

  • 90. Data: 2012-07-17 01:09:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 16 Jul 2012 21:09:39 GMT, PK wrote:

    > Zamiast się ciekawić, sprawdź :)

    Nie dopisałem że chodzi mi o porównanie naszych autostrad z ich
    autostradami.
    Dwa poziomy wyżej mowa była o autostradach i już zapomniałem dopisać.

    Bo że ogólnie wypadamy słabo to ja wiem, ale właśnie infrastruktura u nas
    ogólnie dużo gorsza.
    A ciekawe jak wypadamy jeżeli porówna się infrastrukturę podobnej jakości,
    czyli np. autostrady.

    A mamy tych autostrad już tyle że jakaś tam próba statystyczna jest.