  • 211. Data: 2012-07-18 21:51:26
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .

    > Jakbyś dostał z 200 EUR za 81 km/h na 70 to szybko byś stwierdził, że
    > właściwie nigdzie mi się nie spieszy :-)
    > Jestem teraz w Hiszpanii (kolejny raz) i nadal nie mogę wyjść z podziwu:
    > autostrada max 120km/h - 95% tak jedzie, ograniczenie do 80km/h - 90%
    > kierowców noga na hamulec i jadą 80.

    A gdzie ma im się spieszyć?
    Maniana.....

  • 212. Data: 2012-07-18 21:55:55
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 21:49, 'Tom N' pisze:

    > O wizytach u KOMENDANTA już zapomniałeś?!

    Ze szwagrem widuje się często, ale on nie we Włocławku komendantem,
    jeśli już tak się czepiasz. Znam też byłego komendanta z miasta z
    wielkopolskim, z zastępcą komendanta w mieście na południu polski kilka
    razy w roku pijam wódkę. Ha znam tez kilku normalnych z ruchu drogowego,
    niestety Ci normalni są w mniejszości, większość to banda nierobów i
    przygłupów. Ulżyło?

  • 213. Data: 2012-07-18 21:57:55
    Temat: [OT] Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 21:49, Cavallino pisze:
    > No dobra, wystarczy tych kapeluszniczych bredni.
    > PLONK

    Nerwowy się robisz :)

  • 214. Data: 2012-07-18 21:59:17
    Temat: Re: [OT] Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nerwowy się robisz :)

    Nie, co jakiś czas trzeba posprzątać.
    A że tydzień człowieka nie było, to śmieci przybyło, więc trzeba je usunąć.

  • 215. Data: 2012-07-18 21:59:57
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 17:41, kamil pisze:

    > Myślący człowiek wie, że jeśli przez ostatnich 10 kilometrów jechał w
    > koleinach szorując jedną stroną po piasku bo pobocza brak, to szanse na
    > to że droga w połowie zakrętu zrobi się gładka i szeroka są raczej
    > mizerne. ;)

    Powtórzę "...jadąc po dobrej nawierzchni..."

  • 216. Data: 2012-07-18 22:30:27
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:ju74ha$in1$1@mx1.internetia.pl>:

    > Ze szwagrem widuje się często, ale on nie we Włocławku komendantem

    Uwaga, cytuję:

    "Witam,
    Pamiętacie? Pisałem, że byłem u komendanta i zwróciłem mu uwagę na problem
    ciemnych szyb. Śmialiście się i co?. Przypomnę pisałem to 24 lipca 2008.
    Tak o to przypadkiem przeglądając archiwum natknąłem się na to (z
    01-08-2008r):
    http://www.wloclawek.info.pl/nowosci...i_sz,4313.htm
    Muszę częściej odwiedzać Pana Komendanta z ciekawymi pomysłami.
    ps. linka celowo i wyjątkowo nie skróciłem, aby co bardziej lękliwi z
    gównianym OS nie bali się "kliknąć".
    --
    Tomasz Motyliński
    .... i do tego jaki ładny http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

    --
    Tomasz Nycz

  • 217. Data: 2012-07-18 22:42:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 21:23:52 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Jaja sobie robi. A teraz poważnie: po wielu tutejszych dyskusjach o
    > ograniczeniach zacząłem się uważnie przyglądać ograniczeniom w stylu
    > "60km/h" w miejscu w którym bez problemów można przelecieć 120km/h i
    > więcej. Po przyjrzeniu się bardzo często się okazuje, że przelecieć
    > można... o ile droga będzie pusta i czysta.

    W jakim sensie pusta i czysta ?

    J.

  • 218. Data: 2012-07-18 23:17:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:

    > A można by postawić znak z ograniczeniem i tabliczką, że obowiązuje
    > powiedzmy od 6 rano do 23?

    Nie wiem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 219. Data: 2012-07-19 00:00:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-07-2012 o 21:51:26 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > A gdzie ma im się spieszyć?
    > Maniana.....

    Racja, ale ja też powoli dochodzę do wniosku, że w dupie mam, w zasadzie
    to nigdzie mi się nie spieszy ... Na początku to jakoś tak głupio było
    jechać te 120 - to sobie przynajmniej ustawiłem na tempomacie te 127km/h
    :-) - teraz jadę te 118 i mogę sobie spokojnie widoczki podziwiać :-)

    TG

  • 220. Data: 2012-07-19 01:03:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.07.2012 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > W jakim sensie pusta i czysta ?

    W sensie, że za zakrętem nie będzie pieszego, traktora włączającego się
    do ruchu, zepsutego samochodu, rozsypanego piasku, dziury, głębokiej
    kałuży, etc. Ja obecnie na to patrzę podobnie jak na problem świateł:
    było iluś idiotów, którzy nie zauważali zmierzchu czy deszczu to
    doczekaliśmy się całodobowego obowiązku. Mamy iluś idiotów nie
    zwalniających jak nie widać co za zakrętem - to stawiają ograniczenia,
    od razu takie, żeby się sprawdziły w listopadową noc, przy łysych
    oponach i z nieoświetloną przeszkodą.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski